ik heb dit weekend ook mn eerste 'heropleer' les gekregen :p. En dat na 11 jaar paardrijden :s . Het meisje die me lesgeeft wist al hoe ik reed dus heeft ze me dit weekend aan de longe genomen .. jaja zonder stijgbeugels :s. Inderdaad dat machteloze gevoel kan je soms wel erg demotiveren maar tegen het einde van de les ging het rijden al een heeeeeeeeeeeeeeeeeel stuk beter. Galop zonder stijgbeugels is vind ik wel gemakkelijker dan draf. Ik had juist een beetje het probleem dat mn paard op de cirkel wat naar binnen valt, waardoor ik uit evenwicht word getrokken.. Ik moet wel zeggen, als ik echt goed in het zadel zat ,kwam mn paardje vanzelf met haar hoofD naar beneden en zo bolde ze haar rug, dat maakte het dan ook weer gemakkelijker om te blijven zitten.
Nou ja, laat iets weten hoe het verder verloopt eh :p
magda_90
Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-07 11:51
.
Laatst bijgewerkt door magda_90 op 14-05-22 15:18, in het totaal 1 keer bewerkt
Heeel erg goed van je!!!! Eindelijk niet eens alleen maar mensen die alleen hun allerbeste foto's plaatsen om complimenten op te strijken. Je laat gewoon even zien waar paardrijden voor vele van ons echt om gaat (voor mij ook hoor) Zou heel graag zien dat meerdere mensen hun trots eens aan de kant zetten en weer eens bij de basis gaan beginnen. Ik rij zelf ook al 15 jaar waarvan de laatste 3 heel erg weinig. Nu ik een eigen paard heb gekocht hebben we ons al ingeschreven voor onze eerste les
Iedere ruiter/amazone moet dit gewoon weer eens doen!!!