Ze hebben gewoon gelijk.
En beetjes extra geef je voor de afzet, niet als het paard in de lucht hangt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Matsjo schreef:

vonneke schreef:runningkawa schreef:Pony valt idd niet dood neer
Maar de tenen naar binnen wijzen is toch wel zoals het hoort
Niet helemaal naar buiten en op de sprong elke keer in de buik.
Dus dat daar opmerkingen over komen vind ik nogal logisch en terecht.
Op die 1 foto zal het idd een bijna stop zijn geweest
dat er reacties op komen ok, maar als je dan bekijkt van wat voor mensen dan denk ik. Man maak je niet druk en rijd zelf ook lekker verder.

kistaah schreef:Ik vind sowieso haar hele houding niet zo goed. Behalve de beenligging trekt ze haar rug hol ipv bol. Hierdoor kan ze haar paardje flink hinderen voor en boven de sprong. Dus dat zou wel iets zijn waar ik aan zou werken als ik haar was!
)
Maar dat komt waarschijnlijk omdat het zoiezo een beetje een rare sprong was als hij er eerst niet overheen wilde 
maar idd zeer storende beenligging...
... 
) en die sporen afdoet totdat haar beenhouding goed is, en ze niet meer "prikt"

vonneke schreef:ik vind het zwaar overdreven.
dus ik ga je niet meer commentaar geven. Jolliegirl schreef:Doe alsjeblieft die sporen af , die steken er telkens in!
verder vind ik het erg knap, zie t niet vaak bij haffie's.
Citaat:ja joh die sporen af, want direct valt ie dood neer!!
tjonge maak je toch niet zo druk, die pony krijgt er niks van hoor.
Verder een leuke pony, heb eigenlijk nog nooit zo'n kleine haf gezien, alleen maar E pony's!!

Citaat:en het lijkt me wel dat ze weet hoe ze er mee moet rijden, ze is immers al M springen
yorin schreef:Matsjo schreef:
Dat heeft ze gezegt haar pony wou even niet sja en als de fotograaf op het verkeerde moment een fototje schiet krijg je dit effect..! en over de sporen op deze foto ze zitten op het denkje dus niets mis mee.. En zo groot zijn de spoortjes ook niet...
De TS springt netjes hoor! goede houding alleen je benen je moet proberen je tenen naar binnen te draaien zo zorg je ervoor dat je je pony niet lek prikt.. Maar het ziet er goed uit hoor! succes

runningkawa schreef:Citaat:en het lijkt me wel dat ze weet hoe ze er mee moet rijden, ze is immers al M springen
Hier moet ik wel om lachen
In het ene topic staat, alsof iemand die Z rijd alles weet en goed doet en dan in dit topic is iemand die M start gerechtigd is (ze is nog steeds geen M met 2 balken) ineens een kenner