Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
WolinLotte schreef:Ik ben het met Rianne eens.. Het ziet er niet naar uit dat jij ontspannen op je paard zit en mee beweegt..
Ook zeg je in een andere topic iets over de bespiering van een paard, ik vind die van jou ook erg slecht in z'n bespiering zitten.. Erg slappe spieren op z'n achterhand, ik weet niet of dit komt door weinig training of een foute manier van trainen..
. Ik weet niet wie er ook slecht in z'n bespiering zit??
).
. Want als er iemand áltijd open staat voor een vraag, discussie of wat dan ook, dan is het Katja wel. Dat ze het niet altijd overal mee eens is, dat is een heel ander verhaal. Gelukkig weet ik uit eigen ervaring dat ik op haar deskundigheid kan vertrouwen, Katja is een erg handige ruiter, die rijtechnisch super kan reageren op wat een paard aanbiedt. Ik denk dan ook dat 'men' zich geen zorgen hoeft te maken over Joost, of welk ander paard dan ook, die is echt wel in goede handen.
WolinLotte schreef:Zover ik heb meegekregen zijn er in dit topic 3 punten van kritiek geweest.Katja, schijnbaar kun je slecht tegen kritiek/feedback, je hebt overal wel een verklaring voor of een weerwoord op..

WolinLotte schreef:Ik ben het met Rianne eens.. Het ziet er niet naar uit dat jij ontspannen op je paard zit en mee beweegt..
Ook zeg je in een andere topic iets over de bespiering van een paard, ik vind die van jou ook erg slecht in z'n bespiering zitten.. Erg slappe spieren op z'n achterhand, ik weet niet of dit komt door weinig training of een foute manier van trainen..
Ziet er leuk uit!