whooh vind het echt knap dat je er niet overheen bent gevlogen haha maar wat een onwijs mooie scherpe foto's zeg.. en wat een lief koppie heeft die zeg
Oei, dat ziet er eng uit! Vroeg me idd al af, of 't paard zich niet had bezeerd ,maar als ik dan verder naar de foto's kijk [teminste als die er na zijn gemaakt dan ] valt 't volgnes mij reuze mee Gave foto's verder! Je paardje kan goed springen
leuke serie!! stoer!! volgende keer gewoon weer foutloos joh! beter dan mij in ieder geval (in Ermelo voor de bondscoach met paard en al over de kop gaan...hoe steel je de show...nou zo dus )
Onwijs mooie en scherpe foto's en leuk paardje& tuig. alleen bij foto 8(en laatste foto) lijkt het of je je hand voor je mond houd ? Klapte je op het paardje zijn nek ofso .?? Nou betersgap en hoop dat alles goed is met het paardje.
moet vanavond weer de nacht in op mijn werk maar vanmorgen vroeg op de wei liep die goed. heb hem net dus nog maar ff gestapt en gedraafd op het harde en hij liep ook goed dus nog ff afgespoten .