mijn bruine Lipizzaner

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-02 22:19

Toe maar...gewoon even op Capriola stappen
Heel veel plezier!

regine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-02 12:11

Ja vet he, als het goed is gaat ie in januari verhuizen en komt ie bij ons op stal, hij is dus van de eigenaar bij wie ik sta. Dan zie ik em gewono elke dag!!!! iiiiiiiiiiiiiiiiie ben nu al blij! Hij is zo mooi, owh kan je op geen foto laten zien hoe mooi die is!! Als je em ziet vergeet je ff adem te halen!
Als ik die verhuizing van hem dan maar overleef......
Of course veel foto's als ik op Capriola mag zitten! En daar ga ik dan uiteraard mee showen hier op bokt! hihi!
Moet ik wel eerst de zwarte pieten smink gauw van me gezicht wassen anders hekent geen mens me!

co2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 12:43

Cool paardje hoor!!

Maare, lijkt ie nou zo klein of ebn jij nou zo groot??? Haha!

xxx

regine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-02 11:37

Ik ben 1.77 en mijn bruine is ongeveer 1.55. Lipizzaners zijn niet groter dan 1.60, dat is het type. Lachen Ik vind het zelf altijd nog meevallen als ik foto's van mezelf zie op haar! Haha! Maar ze is dus 'klein', maar je hebt nog wel kleinere Lipi's dus voor het Lipizzaner zijn is ze weer 'groot'. *LOL*
En ik hoef niet zo'n mega groot paard van 1.70, ieder zn ding he. Zij is lekker klein, snel en super wendbaar!
Ik rij nog een andere Lipizzaner die is 1 cm kleiner dan haar, maar die lijkt heel veel groter omdat ze heel veel body heeft! Een lipizzaner is paardenformaat met alleen wat kortere benen. Tong uitsteken