Hulstkamp's Leandro (Aester El NiñoxAnjershof Rocky) @work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kathmandu

Re: Hulstkamp's Leandro (Aester El NiñoxAnjershof Rocky) @work

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 16:45

Wat een gaaf beestje heb je onder je kont zitten zeg! Dat setje staat jullie ook erg leuk! Het rijden ziet er netjes uit, wat wil je nog meer Lachen?

frieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 18:35

Leuk paard zeg en ontzettende mooie hals.
Alleen is het duidelijk te zien dat hij niet zo goed in de kaaklijn ontspant.
Ik zou pas ópgericht' gaan rijden als het paard het zelf aangeeft. Eerst dus fatsoendelijk losrijden, ontspannen met lange teugel door de rug. Je zal merken dat hij ruimer zal lopen en dat je lekkerder kan doorzitten.
Mooie fotos in je profiel zeg en proficiat met je kampioenschap (was dat meisje op de foto ook B kampioen geworden dan?)

gr's

_Pansy_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-07 19:46

bedankt iedereen! Haha! ik reageer later wel iets specifieker, wil even hierop reageren Lachen

frieske schreef:
Leuk paard zeg en ontzettende mooie hals.
Alleen is het duidelijk te zien dat hij niet zo goed in de kaaklijn ontspant.
Ik zou pas ópgericht' gaan rijden als het paard het zelf aangeeft. Eerst dus fatsoendelijk losrijden, ontspannen met lange teugel door de rug. Je zal merken dat hij ruimer zal lopen en dat je lekkerder kan doorzitten.
Mooie fotos in je profiel zeg en proficiat met je kampioenschap (was dat meisje op de foto ook B kampioen geworden dan?)

gr's

dankje Lachen
het klopt dat hij niet goed in de kaaklijn ontspant, dit wordt steeds beter, tussendoor ontspant hij steeds vaker. Ik rijd hem ook lang in hoor, eerst minstens 10 minuten instappen en daarna rustig een drafje, langzaamaan gaan we iets verder, op het laatst pas galopperen. ook draven we tussendoor veel met lange teugel en stappen we veel.
ik richt hem niet echt op, hij mag van mij alleen niet te diep lopen. hij loopt heel makkelijk op de voorhand, als hij te diep loopt met het hoofd loopt hij dus ook op de voorhand. we willen dat hij recht in evenwicht loopt. echt op de achterhand hoeft nog niet, maar hij mag niet op de voorhand.
hij is de laatste tijd veel meer op eigen benen gaan lopen, over de rug, en idd veel ruimer. het doorzitten gaat heel makkelijk, doe ik meestal zelfs liever (als het mij lukt, soms ga ik me meer spannen met doorzitten.)
vandaag heb ik een poosje zonder beugels gereden, dat ging ontzettend lekker, ik kon ook goed ontspannen.
ik ben me dus echt heel bewust van hoe ik rijd en ik verwacht dat dit de goede manier is (we zijn er nog niet zo lang mee bezig, dus we zijn er nog láng niet). ik heb les van hanneke gerritsen, die weet gelukkig ook waar ze mee bezig is Lachen
en idd, ik ben het meisje op de foto's in het profiel en op deze foto's. en leandro en ik zijn samen B-kampioen geworden. Lachen

_Pansy_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-07 20:09

Frederike, dankje!! Bloos super om te horen! Lachen

en Bernadet, ook dankje! Lachen je moet hem eigenlijk echt nog een keer in het echt bewonderen Knipoog maar misschien kom je ons toevallig nog een keer tegen.

Dhani

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 15:58

LoveLeandro schreef:
Frederike, dankje!! Bloos super om te horen! Lachen

en Bernadet, ook dankje! Lachen je moet hem eigenlijk echt nog een keer in het echt bewonderen Knipoog maar misschien kom je ons toevallig nog een keer tegen.

ja idd jolanda! Haha! misschien moeten we maar gewoon is wat afspreken, anders komt het er nooit van haha Clown dan moeten we alleen even kijken hoe ik bij jou kan komen Bloos PM me maar als je het leuk lijkt! Duivel

Groetjes Bernadet!

_Irene11_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 16:44

Mooi paard! Ga zo door!:)

_Pansy_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-07 20:57