Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_Skess_ schreef:Ik had ook les op een manege, maar de laatste tijd deden we vaak hetzelfde. Ik leerde dus geen bal.....wat wel zou moeten want je betaald er dik voor!
Ben daarom ook gestopt met lessen....
Mag ook wel vind ik.
ik probeer dan ook zoveel mogelijk op hun te concentreren en ben erg eerlijk. Toen ik nog op de manege reed vond ik dat ik weinig leerde. Bijna niemand gaf goed aandacht en veel werd gewoon genegeerd. Dus ik vind dat ik niet veel leerde daar
.
Ilsemarie schreef:Ik heb alleen les als ik zelf ergens niet mee verderkom dus ik leer áltijd wat ind e les! Als ik me ergens niet mee red of even wil weten of ik op de goede weg ben bel ik even vor 'n lesje en dan leer ik altijd een héleboel!
Met mijn paard ben ik met deze lesgever wel echt sprongen vooruit gegaan dus ben verder heel tevreden maar vond het afgelopen week een beetje slecht voor dat geld..

Ik krijg ook les van verschillende personen en dat helpt wel. Ik krijg van beide verschillende tips die ik kan toepassen en als ik die combineer, lukt het wel.
Moet ik ook eens laten doen
iedere les iets nieuws uit leren voeren;
maar we blijven vet laag dus ik kom gewoon niks verder en dat vind ik wel bale.... ik heb geen vzpaardjes meer... daar stopte ik mee vanwege de sfeer op stal en me examen en een eigen paard heb ik neit dus met een vast paard lessen is ook geen optie