Ook een super pony. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ook een super pony.
Blueberry schreef:gaaf pony'tje! Leuke combi ook. alleen zou ik het zadeln zo 10 cm naar achteren leggen! Zijn schouderblad word nu belemmerd.
verder loopt het paardje echt gaaf! Vooral die eerste foto, daar zweeft 'ie helemaal! goeie fotograaf ook!
kimberleyhof schreef:WOW wat een draf heeft die pony zeg!! erg mooi!! ook zeer leuke combinatie!!
ga zo door!!

katiavl schreef:Jeetje, slechte dag vandaag soet, ze vraagt alleen of der opmerking wel klopt. Inderdaad beetje op de voorhand en te strenge hand. Daar zou ik toch op letten, voor de rest uber mooi dier, echt waar!
Heeft ze al een opvolger?

milo schreef:wat een prachtige pony en combinatie zeg!!!
hele mooie beweging vind ik die pony hebben, wat een showpower!
fijn dat die pony nog beweging krijgt. rambo ging op zijn 22ste uit de Z2 op pensioen en ging erg achteruit. toen kwam ik, nu 7 jaar terug en op zijn 31 springt hij nog lekker de wissels met mij
belangrijk dat ze blijft bewegen dus, rust roest. te weinig aandacht ook

katiavl schreef:Wow solo, echt prachtig vind stiekem die combinatie mooier dan met de pony uit dit topic. Gaat echt goedkomen die twee

AstraGirlie schreef:Leuke combi! Alleen vind ik ook de handen te streng inwerken om hem te laten showen, een beetje vriendelijker kan geen kwaad, tips over het zadel zijn al genoeg gezegd.
Mooie pony, met veel kwaliteiten nog!

AstraGirlie schreef:Leuke combi! Alleen vind ik ook de handen te streng inwerken om hem te laten showen, een beetje vriendelijker kan geen kwaad, tips over het zadel zijn al genoeg gezegd.
Mooie pony, met veel kwaliteiten nog!
Ze rijdt nu op de bruine waarvan een link een paar berichten boven je is gegeven
Maar zoals als gezegd, het is een beetje foute momentopname zoals iedereen er wel zoéén heeft.

__PSM__ schreef:Ik vind het een hele leuke combi, maar met de nieuwe opvolger (heeft link even bekeken) ook echt super, op de link zie je ook eigenlijk pas hoe lekker vriendelijk ze is in haar hand.. Ik vind het toppie hoor!! Succes met je nieuwe pony!! En TS wat heb jij zelf ook een super leuke pony zeg!!