Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

).
marlinH schreef:Het ziet er anders niet zo uit, ik ben het met de rest eens, en ik vraag me dan wel af wat voor'n ''professionele hulp'' jij hebt??
[/quote]

Peppaa schreef:Als hij te dik is voor de longeersingel, zodat hij net niet goed zit, waarom doe je hem dan in vredesnaam om? Hij drukt nu verschrikkelijk op zijn schoft. Dat is echt niet lekker voor hem, en dan ook nog eens zo moeten lopen met zijn nek. Er zit een en al stress in zijn lijf. Niet gezond.
) om er vlak achter terug met de zweep achter te zitten???? Sorry maar dat snap ik echt écht niet

jadi1986 schreef:Die professionele hulp mag snel komen

bello schreef:ik was bezig haar te helpen , en commetaar is niet erg mits het wel een beetje leuk blijft voor de persoon in kwestie maar "jullie "zijn dit meisje helemaal de grond aan het in boren met dit soort commentaar , op de foto's ziet het er misschien naar uit of hoe je ook wilt noemen en foto's zijn maar momentopnamens want hij liep soms wel heel lekker en goed zoals je op een foto kan zien .

_Marleen_ schreef:De haf loopt idd op de 2e foto lekkerder ontspannen
Ik had trouwens nog een vraag
Wat probeer je te bereiken met het vastzetten van die teugels (pagina 1 je fotos)
xxx

_Marleen_ schreef:bello schreef:ik was bezig haar te helpen , en commetaar is niet erg mits het wel een beetje leuk blijft voor de persoon in kwestie maar "jullie "zijn dit meisje helemaal de grond aan het in boren met dit soort commentaar , op de foto's ziet het er misschien naar uit of hoe je ook wilt noemen en foto's zijn maar momentopnamens want hij liep soms wel heel lekker en goed zoals je op een foto kan zien .
Op welke foto vind je hem dan lekker ontspannen lopen?
Ik alleen het in- en uitstappen: samengevat zonder die teugels vastgeknoopt
En over die momentopnamen, in het filmpje zie ik alleen maar dezelfde momenten die op de foto's te zien zijn...
Foto's kunnen idd soms verkeerde momenten geven of een vertekend beeld, maar al had je alleen het filmpje laten zien kan je
daar al genoeg op zien en oordelen
xxx