Baltazar (v. Kantje's Ronaldo)@wedstrijd [M1 Debuut!]

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lydjaa

Re: Baltazar (v. Kantje's Ronaldo)@wedstrijd [M1 Debuut!]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-07 21:44

supertammy schreef:
Mooie pony! Het rijden ziet er ook netjes uit. En voor een debuut vind ik dat je punten ook goed ijzn. Volgende keer gaat het vast weer een stapje beter.

Ja klopt, vandaag (weer een weekje verder) had ik 182 en 178, weer bijna 2 winstpuntjes, alleen mijn moeder las dat ik een gebroken lijn in contragalop moest doen, en toen zei ze (toen ik al op de 2e helft van de gebroken lijn was) dat het 5 meter moest zijn...Dus anders had ik er misschien wel nog een gehad.
Alleen hij was in allebei de proeven op de rechterhand in contragalop aangesprongen (wat niet echt de bedoeling was), dus dat scheelde ook een hoop.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 21:48

Ziet er goed uit hoor; Ik vind hem niet op de voorhand; sommige van mijn galopfoto's zien er ook zo uit. Volgens mij ben je al toe aan een groter maatje (wil je zeker niet horen. (Daar komt het hakken optrekken ook een beetje door). Maar t kan best nog wel. Suc6

Lydjaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-07 14:47

Babootje schreef:
Ziet er goed uit hoor; Ik vind hem niet op de voorhand; sommige van mijn galopfoto's zien er ook zo uit. Volgens mij ben je al toe aan een groter maatje (wil je zeker niet horen. (Daar komt het hakken optrekken ook een beetje door). Maar t kan best nog wel. Suc6

Nee dat klopt, alleen op meerdere foto's (die niet in dit topic staan) kon je in draf zien dat hij teveel op de voorhand was. Maar het is inderdaad niet zo supererg. Nee dat wil ik inderdaad niet horen, en ik vind zelf ook wel dat ik er nog goed op kan dus Knipoog En ik groei nou ook niet meer.