Ontzettend leuke foto's, je zou niet zeggen dat t een manegepaard is hoor
Mag ik vragen wat voor badyprotector je daar aanhebt en waar je die eventueel kunt kopen?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Leuk dat je hem mee mocht nemen naar de cross.
.
) reacties!
, ik vond het super paardje.
)
) Irma_Maandag schreef:Mexxuna en marquez1:
Ik begrijp jullie reacties volkomen, maar kan er gelukkig enige nuance in aanbrengen.
Hij is de afgelopen 3 weken bijna dagelijks in training geweest om hem voor te kunnen bereiden op deze cross, zowel conditioneel (dressuurmatig en springtechnisch; iedere donderdag staat er op het terrein van de manege een volledig springparcours) als qua opvoeding en elkaar leren kennen.
De titel doet vermoeden dat ik hem diezelfde dag uit de lessen heb geplukt om er een cross mee te rijden, maar dat is dus niet helemaal zo. Staat alleen wat treffender.
Want ik ben het er zeer mee eens dat je (zelfs voor een oefencross) elkaar wel dient te kennen. Correcte reactie dus, want dan zou ik het zelf ook onverantwoord vinden
Crosshindernissen heb ik niet kunnen oefenen, maar daarvoor is het dan weer een oefencross.
Overigens, zoals verderop in mijn posts te lezen is, heeft hij (zelfs opvallend) weinig spierpijn gehad.
Start vandaag weer in de gewone lessen mee, was gisteren op een rondje op het harde stappen met mij na vrij. Heeft ook zondag en maandag verder lekker in de wei gelopen.
Groetjes, Irma
. Leuk dat een manege paard ook eens zulk werk doet!
! Irma_Maandag schreef:Amber, heb jou ook gezien! Valt toch op zo'n "Fjordy" in een c ross. Maar ik begreep dat hij al wel ervaring heeft op dat gebied, net als jij
en Ede Cross gewonnen:D ! Maar voor de rest nog beginnend
!
(*we halen die stomme winstpunt in de dressuur maar niet
)
.
mooi en leuk beestje~! 
)
. Een hele leuke zelfs....
? Ik ga wel mee, foto's maken
!