Mooie Friezen zeg! Wat leuk dat je een Fries hebt kunnen kopen van Tineke Bartels, zal wel een heerlijk gevoel zijn, zo'n paard dat door een topruiter is ingesteld
@Jessicoo: met de eerste fries Thore heb ik nu 9 winst in het M2 en we trainen nu voor het Z1 en met Wilke ga ik Z1 starten als we elkaar goed hebben leren kennen.
Sjee Mel wat ziet Thore er goed uit zeg. Ik ken Thore niet anders van de wedstrijdjes in de B en kan haast niet geloven dat je in zo'n korte tijd zo veel vooruit gegaan bent. Goed joh!!! Ook je nieuwe aanwinst is en knapperd, blijft ie hengst??
@Imerose: ja die Thore is echt verandert! niemand had ook verwacht dat hij het zo goed zou doen in de dressuur. En ja we houden Wilke hengst, ik dnek ook niet dat het heel erg veel effect zal heben als je een 8 jarige hengst gaat ruinen haha
He super leuk om Wilke C hier op bokt terug te zien!! Heb hem met de trailer vervoerd toen Martijn er mee naar school ging in Deurne. Echt een schat van een dier in de omgang
Ik ben zelf ook helemaal verliefd op friezen, ik wil eigenlijk niet meer anders dan op hen rijden, maar dat kan nou eenmaal niet, omdat ik op een manege rijd.
Maar echt, die Wilke C is écht té mooi voor woorden. En Thore is ook stiekem heel errug mooi!
@Elzepelze: we hebben dat wel gevraagtmaar daar heeft ze echt geen tijd voor. maar ze zei wel dat ze op de hoogte wilde blijven en als er problemen waren met rijden, hij doet iets niet ofzo dat ze hem best wel weer paar keer wilde rijden als dat nodig was (maar daar gaan we niet van uit haha)