Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hoeft niet te zeggen dat je er te veel mee doet. GinnyBanshee schreef:dankje![]()
en nee, ik vind het gewoon makkelijk om met zweep te rijden als hij alle kanten op gaat en sporen dan hoef ik nooit te schoppen.

BeLoVeD schreef:GinnyBanshee schreef:dankje![]()
en nee, ik vind het gewoon makkelijk om met zweep te rijden als hij alle kanten op gaat en sporen dan hoef ik nooit te schoppen.
Hoef je nooit te schoppen? Het is juist de bedoeling bij het inrijden van een paard dat je hem leert op een lichte KUIThulp te reageren. Maar als jij nu al begint met sporen en zweep, dan vrees ik het ergste..
hopelijk wordt hij goedgekeurd

ziet er netjes uit
maar het staat meestal meer netjes zo eigenlijk, tenzij ik hele perfecte knotjes maak

)
Hopelijk wordt hij goed gekeurd
Zal wel een aanwinst zijn voor de fokkerij. Zo'n gra beauty! 

hij loopt van zelf aan de teugel dus wel op zijn eigen benen maar rechte lijnen zijn moelijk omdat hij toch ietjes eigenwijs is en wil in eens een volte maken. ik rijd hem niet elke week, denk iets van 1 keer per 2 weken.. hij doet het zo braaf met al nageefelijk lopen dus ik wil wel dat het leuk blijft.