Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Angela_ schreef:Chachatju schreef:Je zit heel netjes op dit zadel!!
En, is misschien een domme opmerking,
maar ik denk dat een mooie hoge neusriem hem heel mooi zou staan..![]()
Verder vind ik het een heel mooi paardje!!
Volgens mij gaat het bij een neusriem niet om het mooie, maar om het functionele. Sommige paarden lopen beter met een lage. Ik weet niet of dat bij Rocky ook zo is?

, ik zie geen spier die uitsteekt
#Ymke# schreef:Patsur: ik zie eerlijk gezegd niet wat jij ziet, ik zie geen spier die uitsteekt
. WeslyMaksy schreef:Niet om een topic te verzieken. Ik ben van mening dat je zoiets onderling moet uitspreken en niet in een topic.
WeslyMaksy schreef:Anoukie, ik geloof niet dat het hier de plaats is om een 'discussie' te gaan voeren of een zadel wel of niet past of is aangepast. Het kan immers ook zo zijn, wat overigens ook in de foto's te zien is, dat Ymke ZELF niet prettig zat in het Euroriding zadel. Stuur haar dan gewoon een PM.

Anoukie schreef:Ik dacht dat je je laatste zadel van drunens ruiterhuis had Ymke? Heb je je laatste zadel wel laten passen dan? Dan kan het nl. toch niet dat het nu ineens niet meer past?
Je schiet meteen in de verdediging merk ik, terwijl ik juist al aangaf het niet vervelend te bedoelen. Ik kan me wel voorstellen dat het confronterend is en daraom niet leuk, maar was/ben oprecht verbaasd.
Je zit ook veel beter in dit zadel! Hopen dat dit nu hét zadel voor jullie is!