Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Je hebt hem leuk aan het lopen. Veel succes en plezier nog verder Helina0611 schreef:ik zie niks
kekaro schreef:wauw hij ziet er top uit !!
echt heel mooi, supermooie foto's ook
kan me voorstellen dat je daar blij mee bent
hij loopt keurig joh, jullie komen er wel samen !
alleen is Zetor nog niet zo lang onder het zadel en ben met veel dingen te gelijk bezig zoals voorwaarts rijden, sturen en hij zoekt ook nog eens zijn balans dus schieten er soms nog weleens dingen bij in maar goed dit komt vanzelf.
sunnymay schreef:is en blijft een jong dier waar je nog niet alles van kan verwachten als ze grof weg gerekent een maand onder het zadel is....

! loopt netjes voor een jong paardje
en ik denk dat je met dit paard nog veel gaat kunnen
smurffie schreef:mensen is het mogelijk dat na 1reactie jullie op de tem knop drukken en de ts een pm sturen verder niet meer in het topic allemaal zeggen : ze doen het niet ze doen het niet ze doen het niet? (DIT IS NIET AANVALLEND BEDOELT!!)
over de foto's :
ziet er erg netjes uit! loopt netjes voor een jong paardje
![]()
ga zo dooren ik denk dat je met dit paard nog veel gaat kunnen

fargo schreef:Ik vind het een heel leuk paard en een hele mooie combinatie. Ik vind dat het paardje prima loopt, meer dan dit moet je helemaal niet willen!! Dit is hoe een paard van die leeftijd (en zo kort onder het zadel) MOET lopen! En het is een super leuk paard met mooie kleur en mooi lijf.
VValar schreef:Hey Wendy, Zetor ziet er goed uit. Moet hem nog steeds IRL bewonderen. Mooi front heeft hij al!
Moch ik van de week weer gaan lessen dan bel ik je wel effies en anders bokken we!! _joellover_ schreef:erg knap paard !
Ik zie alleen op de foto's totaal geen stelling misschien iets om aan te werken maar kan ook zijn dat het gewoon foto opnames zijn .
sweetangel19 schreef:Heej wat een leuke combinatie let alleen op je houding groetjes ziet er echt heel leuk uit
mijn houding is op dit moment niet echt om naar huis te schrijven. Ik heb Zetor al van jongs af aan en in die tijd weinig gereden ( op andere paarden
) en zo zie je dat het ten koste gaat van je houding dat de foutjes er toch weer ingeslopen zijn maaaar er word aangewerkt