4 jarige BWP , Desprit d'Escuro @ work!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Iinge_

Re: 4 jarige BWP , Desprit d'Escuro @ work!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 19:42

probeer in de galop wat meer op je kont te gaan zitten Knipoog . het lijkt of je af en toe naar voren kan vallen, voor de rest geen commentaar. ziet er goed uit

Nicky15

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 19:58

hee
ziet er goed uit hoor.
Kan goed zien dat hij/zij nog jong is.

Dat is het dekje dat ik al een paar weken zoek Tong uitsteken

NewGirl_BQ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-07 20:14

@Shanna_w : Ik moest haar van Donna (andere lesgeefster dan anders) veel trager rijden in galop..dus ik moest eerst aan haar tempo werken en haar vanvoor gerust laten.. ik deed dat en toen ze traag galopeerde kwam ze vanvoor vanzelf naar beneden.. Zaterdag had ik terug les van m'n vaste lesgever en die zei dat ik haar net in de galop goed vooruit moet rijden omdat het een paard is die van achterhand niet sterk is en als ik haar traag rijd dan belast ik haar achterhand teveel..dus van hem moest ik haar vooruit rijden en dan vanvoor niet te veel doen .. toen liep ze sneller maar als ze dan naar beneden kwam, kwam ze heel lang vanvoor.. en toen zei ik dat tegen m'n lesgever dat ik van Donna haar juist trager moet rijden en dat ze dan hoger naar beneden komt(zoals op de foto's) en toen zei m'n lesgever dus van haar achterhand ..dusja ..toen zei hij ook , je moet doen wat het beste aanvoelt..en tvoelt het besta aan als ik haar trager heb lopen.Op de foto's had ik haar eerst traag gereden, en kwam ze vanzelf en éénmaal ze daar was dreef ik aan zodat ze wat actiever zou komen en dan krijg je zo'n beeld op de foto's.. bedankt voor je reactie!
@Sammie_: Haha , dankje! Die tip over binnenstelling tegen te gaan is inderdaad goed , links durft ze vanzelf haar wat meer naar binnen plooien en dan neem ik ook af en toe eens buitenstelling op cirkels Knipoog
@Zitake: Dankje! Lachen
@Bonnie_Theun: Dankje! Zal er op letten om meer op m'n kont te gaan zitten Clown
@Foryourneeds:Dankjjee!
@Silverlea: Inderdaad vroeger durfde ik naar voor leunen , sinds ik een paar lessen gehad heb van Luc (die constant erop lette!) ben ik veel rechter gaan zitten en merkte ik ook dat desprit er veel beter door liep Haha! Voeten/benen gaak op letten Knipoog
@Pansor:Zal er op letten! Merci!
@ Nicky_f : Ze is inderdaad nog jong! Ze is nu ongeveer een jaartje onder het zadel! Ben trots op haar! *LOL* Ik zocht ook al zooo lang een zadeldoek in dit kleur! Nergens vond ik het! En toen ik in een paardenwinkel was zag ik het ineens liggen terwijl ik eigenlijk helemaal niet voor een dekje ging ..maar heb het dan toch meegenomen! Haha!

Missy_Lotj

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 12:17

je houding is al veel verbeterd , alleen soms nog je voeten Clown
het rijden ziet er netjes uit *LOL*
veel succes nog.

NewGirl_BQ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-07 16:32

Merci lotte Lachen
Héhé ja mijn voeten Haha! en jij maar zeggen : Ali je voeten! Clown
Dankje!

Nog bokkers?

xxLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 16:35

Wat een mooi paardje!.

NewGirl_BQ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-07 17:29

Dankje! ^^