Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
kimbo14 schreef:alleen 1 ding snap ik niet .
Barmat er word gezegt dat zij niet aan jou rijstijl kan tippen maar waarom rij jij dan niet zonder thiedeman ?
als jij zo goed kan rijden als zji laat weten kan jij het toch zonder thiedeman proberen ?
laat even wat van je horen
Maar ik vind het wel aardig van haar dat ze het zegt

SelZsa schreef:Ik kraak hier helemaal niks af, maar geef alleen mijn mening.
Als jullie mogen zeggen dat jullie dat paard mooi vinden, mag ik toch ook zeggen dat ik die mening niet deel?
Dat heeft er niets mee te maken dat ik heus wel begrijp dat de eigenaresse hartstikke blij is met haar paard en dat is natuurlijk heel mooi!
En @barmat...ik snap even niet wat ik met de opmerking moet dat jij al 7 jaar langer rijdt dan ik en dat je daardoor iig een ervaren ruiter bent. Das heel mooi natuurlijk, verandert alleen niks aan het feit dat ik het er niet professioneel uit vind zien.
)
Maar dit was ook jou commentaar
Barmat schreef:Hee, daar is Flettie weer
Dank je voor je commentaar, je verwoord het imo prima

), neem ik de teugels alvast kort, als voorzorg. Dat blijkt dus averechts te werken en ik moet, tegen mijn gevoel in, de teugels langer laten. En dat probeer ik ook! Diablo schreef:Somebitch, ik denk dat je helemaal gelijk hebt (dat is dus ook wat Barmat mij gisteren uitlegede). Doordat ik denk dat zij er vandoor gaat (dat dóet ze trouwens ook wel), neem ik de teugels alvast kort, als voorzorg. Dat blijkt dus averechts te werken en ik moet, tegen mijn gevoel in, de teugels langer laten. En dat probeer ik ook!

Diablo schreef:Somebitch, ik denk dat je helemaal gelijk hebt (dat is dus ook wat Barmat mij gisteren uitlegede). Doordat ik denk dat zij er vandoor gaat (dat dóet ze trouwens ook wel), neem ik de teugels alvast kort, als voorzorg. Dat blijkt dus averechts te werken en ik moet, tegen mijn gevoel in, de teugels langer laten. En dat probeer ik ook!

_Sammie_ schreef:Niet echt aanvallend of banketstaaf bedoelt hoor, maar meer een algemene opmerking, degenen die zeggen dat het er zo verschrikkelijk netjes en leuk uitziet kunnen zelf waarschijnlijk niet te best rijden.
Een paard dat het constant op een rennen zet, is helemaal niet moeilijk te rijden, zolang je dat op de juiste manier doet! Die van mij heeft er namelijk ook een houtje van, en rijd ik gewoon met een dubbelgebroken watertrens, dus niks geen hulpteugels nodig!
Maar goed TS heeft wel gelijk door te zeggen, dat zij miss wel heel pseciaal voor d'r is.

Barmat schreef:_Sammie_ schreef:Niet echt aanvallend of banketstaaf bedoelt hoor, maar meer een algemene opmerking, degenen die zeggen dat het er zo verschrikkelijk netjes en leuk uitziet kunnen zelf waarschijnlijk niet te best rijden.
Een paard dat het constant op een rennen zet, is helemaal niet moeilijk te rijden, zolang je dat op de juiste manier doet! Die van mij heeft er namelijk ook een houtje van, en rijd ik gewoon met een dubbelgebroken watertrens, dus niks geen hulpteugels nodig!
Maar goed TS heeft wel gelijk door te zeggen, dat zij miss wel heel pseciaal voor d'r is.
Dus omdat JIJ je paard met enkel een dubbengebroken watertrens kan rijden (Wat Mira trouwens ook inheeft) moet iedereen dat maar kunnen?
Nou, dan ook niet banketstaaf naar jou toe, maar mensen die DAT zeggen, kunnen waarschijnlijk ook niet al te best rijden
Zoveel paarden, zoveel manieren namelijk, en bepaal jij voor TS wat voor haar het beste is? Dat zou wat worden zeg.
_Sammie_ schreef:Niet echt aanvallend of banketstaaf bedoelt hoor, maar meer een algemene opmerking, degenen die zeggen dat het er zo verschrikkelijk netjes en leuk uitziet kunnen zelf waarschijnlijk niet te best rijden.