Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jolliegirl schreef:Ezter
: dan moet je je paard leren zich te gedragen, iédereen kan IMO naar buiten zónder die hulpmiddelen.
en kan je dat niet, dan is er iets foutgegaan in de opvoeding,beleren,vertrouwen o.i.d.
En een slof als noodrem word hier op bokt gezien als eens hulpteugels als hij op de kletter gaat, maar dit heb je al uitgelegd aan me
Ezter schreef:Jolliegirl schreef:Ezter
: dan moet je je paard leren zich te gedragen, iédereen kan IMO naar buiten zónder die hulpmiddelen.
en kan je dat niet, dan is er iets foutgegaan in de opvoeding,beleren,vertrouwen o.i.d.
En een slof als noodrem word hier op bokt gezien als eens hulpteugels als hij op de kletter gaat, maar dit heb je al uitgelegd aan me
Betreffende paard heeft een TOP karakter, en is ondanks dat hij zeer, zeer slecht gereden is, volledig vast gereden was en veel pijn moet hebben gehad, goud- en goudeerlijk.
Maar hij is tevens lang hengst geweest, sterk en goed ontwikkeld.
sissie schreef:Heel erg bedankt voor jullie antwoorden. Ik had al zo'n idee hoor, maar ik wist het niet zeker.
@ Simodi: ik ga akkoord met je antwoord, maar wat doe je dan als je paard in de bak wel braaf is, en daar niet steigert? Het gebeurt alleen buiten, zowel als ik erop zit, als aan de hand.
) Ezter schreef:Sorry, maar ik vat m niet echt.
Squit schreef:Ezter schreef:Sorry, maar ik vat m niet echt.
ik dacht even dat je het over het paard had van de TS..
sorry mijn foutje ik vond het al zo vreemt dat je zo over haar paard sprak![]()
maar het was over je eigen paard hihi
Ezter schreef:Squit schreef:
ik dacht even dat je het over het paard had van de TS..
sorry mijn foutje ik vond het al zo vreemt dat je zo over haar paard sprak![]()
maar het was over je eigen paard hihi
[/quote]
. Nu is het voor veel posters onduidelijk over welk paard je het hebt.