Beauty@3e keer L starten Landelijk

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ninabeauty

Re: Beauty@3e keer L starten Landelijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-07 18:34

ceasarlover schreef:
leuke pony!
ik vind het er ook niet echt L waardig uitzien.. in het L moet je pony zowel de proef nagevelijk lopen ,, en zelfs al wat meer opgerichter!

en ligt je zadel niet is te ver naar voren,,? of lijkt dat zo?

verder ziet het er wel leuk uit.. Knipoog
succes verder! Haha!

Ik had toch al verteld de foto's staan niet op volgorde en me 2e proef ging heel slecht dat zag er misschien niet L waardig uit maar mijn 1ste proef ging wel goed.

En ja mijn zadel lag iets ver naar voren omdat het opgevuld moet worden want het zadel schuift.
Laatst bijgewerkt door ninabeauty op 31-08-07 18:39, in het totaal 1 keer bewerkt

NF_Daphne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 18:38

het ziet er best netjes uit Lachen
en dat nagevelijk lopen komt vanzelf...
ik vind je een erg mooie houding hebben!

ninabeauty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-07 18:40

NF_Daphne schreef:
het ziet er best netjes uit Lachen
en dat nagevelijk lopen komt vanzelf...
ik vind je een erg mooie houding hebben!

Ze liep alleen niet nageeflijk in mijn 2e proef voor de rest loopt ze altijd nageeflijk

ninabeauty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-07 18:42

verography schreef:
LEuk hoor nina dat je zover bent gekomen. En idd Beauty valt ook volgens mij erg op de voorhand, zag ik ook een keer toen ik foto's van je wedstrijd maakte. Zorg er verder voor dat je geen pianohandjes hebt. Verder heel veel succes in het L.

ja af en toe rijd ik met pianohandjes omdat ze dan niet nageeflijk wil en dan doe ik dat automatisch.

NF_Daphne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 18:43

oké ik bedoelde alleen dat iemand anders zei dat je pony nagevelijk moet lopen in de L... en toen zei ik dat komt vanzelf,ik weet niet dat jou pony altijd nagevelijk loopt,ik zie deze foto's en geef daar dus commentaar over Knipoog

ninabeauty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-07 18:45

Bonnie_Theun schreef:
even een vraag voor de duidelijkheid: Waarom opent de TS een topic en reageert vervolgens zelf niet????

Ik was vergeten erbij te zetten dat ik op vakantie ging.

ninabeauty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-07 18:48

j0rinda schreef:
wilde net zeggen, de TS is op vakantie en komt vrijdag terug ik denk dat ze hier net even geen rekening mee ghouden had, verder denk ik dat ze met een hoop reacties wat kan omdat er een hoop tips in staan waar ze wat aan heeft, maar dathet neit L-waardig is zal ook wel meevallen het is maar net wat voor dag ruiter en paard hebben toch? Haha!

ja jorinda jij snapt het ik was ff vergeten dat daar geen computers waren. En waarschijnlijk ging ze in mijn 2e proef zo etteren omdat ze het zat was en de foto's van mijn 2e proef zijn niet L waardig maar de 1ste proef toch zeker wel want ik heb nu al 2 keer winst gereden dus een jury vind het wel L waardig.

ninabeauty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-07 18:49

NF_Daphne schreef:
oké ik bedoelde alleen dat iemand anders zei dat je pony nagevelijk moet lopen in de L... en toen zei ik dat komt vanzelf,ik weet niet dat jou pony altijd nagevelijk loopt,ik zie deze foto's en geef daar dus commentaar over Knipoog

oke

Ashley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 10:02

ninabeauty schreef:
ceasarlover schreef:
leuke pony!
ik vind het er ook niet echt L waardig uitzien.. in het L moet je pony zowel de proef nagevelijk lopen ,, en zelfs al wat meer opgerichter!

en ligt je zadel niet is te ver naar voren,,? of lijkt dat zo?

verder ziet het er wel leuk uit.. Knipoog
succes verder! Haha!

Ik had toch al verteld de foto's staan niet op volgorde en me 2e proef ging heel slecht dat zag er misschien niet L waardig uit maar mijn 1ste proef ging wel goed.
En ja mijn zadel lag iets ver naar voren omdat het opgevuld moet worden want het zadel schuift.

Dat is natuurlijk geen excuus. Je pony hoort gewoon constant nagevelijk te lopen, of je proef nou minder goed gaat of juist goed. Natuurlijk kan hij zich er een keer uitdrukken of geen zin hebben, maar op de foto's zie ik gewoon geen ontspannen naar beneden gereden pony en dat is jammer, vooral als je in de L rijdt.
Goed op oefenen! En als je zegt dat die andere proef wel goed ging, laat daar dan eens een foto van zien, of heb je daar net niks van gemaakt???

j0rinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 16:50

ik snap je reactie volkomen, maar de pony kan maar net haar dag niet hebben, geen probleem volgende x beter toch Haha!

soraja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 17:28

ik wist niet dat ze daar landlijk starten, ik dacht altijd alleen onderling Tong uitsteken of als je lid vand e manege bent ofzoiets.
zijn de teugels niet een beetje lang ( niet wat je vast hebt maar wat je dan laat hangen) ik zie op een foto dat hij heel vlak bij je beugel zit.
verder vind ik het er niet ontspannen uit zien. maar ja kan zijn dat je gewoonje dag niet had Knipoog
heel veel suc6 nog verder in de L

j0rinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 18:41

soraja schreef:
ik wist niet dat ze daar landlijk starten, ik dacht altijd alleen onderling Tong uitsteken of als je lid vand e manege bent ofzoiets.
zijn de teugels niet een beetje lang ( niet wat je vast hebt maar wat je dan laat hangen) ik zie op een foto dat hij heel vlak bij je beugel zit.
verder vind ik het er niet ontspannen uit zien. maar ja kan zijn dat je gewoonje dag niet had Knipoog
heel veel suc6 nog verder in de L

je we zijn sinds mei landelijk gestart maar alleen in het buitenseizoen want we hebben geen binnenbak helaas.
september hebben we nog 2 wedstrijden