Donna wil gaan liggen in de badkuip... grappig filmpje

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

BE_GENTLE

Re: Donna wil gaan liggen in de badkuip... grappig filmpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 21:54

Sanniej_ schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=7Ixao_5Sgeo de link!
Meisje jij verdiend echt geen paard .
Express laten rollen en weer straffen ..
Sommige mensen en maar aanmoedigen dat paard.

Ik had de link ook al geplaatst !! Haha!

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 21:54

mariekie schreef:
Des te triester .......

Triest is wat ik de actie van de TS noem, snap niet wat er triest is aan een opmerking over zeepaardjes.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 21:55

sronnie schreef:
mariekie schreef:
Des te triester .......

Triest is wat ik de actie van de TS noem, snap niet wat er triest is aan een opmerking over zeepaardjes.

een pot nat

anniek_uc

Ik vind het dom dat je je pony laat liggen, iedereen zag het al 100x aan komen. Je moet is gaan bedenken wat er met zijn rug gebeurd als die om rolt? of zou die het lekker vinden als die met zijn benen aan die badkuip blijft hangen?.
Maar ik snap al helemaal niet waarom de mensen langs de kant aan het lachen zijn en er totaal niets van zeggen.
Dat die er met zijn hoofd door heen gaat vond ik ook nog wel grappig en ik snap dat je zo iets hebt van oke, maar zodra die zo gaat graven en gaat zakken dan moet je toch wel even bedenken dat het een beter idee is dat je weg stapt.
Edit* en waarom stuur je hem trouwens weer terug (na poging tot) naar die badkuip? de pony wijkt opzij want die wil niet maar jij wilt persé?
Laatst bijgewerkt door anniek_uc op 26-08-07 21:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Zammie

mariekie schreef:
Zammie schreef:
Voor een ieder die het filmpje niet heeft gezien: Donna is in haar vorige leven een zeepaardje geweest. Dit gevoel heeft ze nog steeds en daarom wil ze het liefst in een grote waterbak gaan liggen, met baasje er nog op. Dit lukt natuurlijk niet en daarom verdwijnt haar hele hoofd zo'n beetje onder water, aan eeeen stuk door.

Vroeger teveel naar de kleine zeemeermin gekeken Verward
In dr vorig leven een zeepaardje Gestoord

Kleine zeemeermin? wie is dat? En het is niet dr, maar d'r Ja

Tommie_Tom

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 21:56

Waar ben je in godsnaam mee bezig?!?!?! Hamer Heb je wel een idee wat je eigenlijk aan het doen ben? Lekker verantwoordelijk ben je ook. Had gehoopt dat ze je er keihard af zou gooien. Echt dit vind ik gewoon dierenmishandeling. Het paard weet niet wat ie moet doen en jij ziet er humor in om het paard maar te laten rollen met zadel en jou erop. Verdrietig Hamer Hoe triest ben je dan? Erg triest ben je dan. Paard kon zijn rug wel bezeren (zou me niets verbazen als ie dat al heeft) Ook erg dom dat de andere ruiters niets zeiden. Naar mijn mening ben je een erg onveranwoordelijke ruiter die nog niet eens een houten hobbelpaard verdiend!!!

mariekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 21:57

Zammie schreef:
Voor een ieder die het filmpje niet heeft gezien: Donna is in haar vorige leven een zeepaardje geweest. Dit gevoel heeft ze nog steeds en daarom wil ze het liefst in een grote waterbak gaan liggen, met baasje er nog op. Dit lukt natuurlijk niet en daarom verdwijnt haar hele hoofd zo'n beetje onder water, aan eeeen stuk door.

Vroeger teveel naar de kleine zeemeermin gekeken Verward
In dr vorig leven een zeepaardje Gestoord[/quote]
Kleine zeemeermin? wie is dat? En het is niet dr, maar d'r Ja[/quote]

bravo !!! Slapen
Laatst bijgewerkt door mariekie op 26-08-07 21:59, in het totaal 1 keer bewerkt

anniek_uc

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 21:59

Tommie_Tom schreef:
Waar ben je in godsnaam mee bezig?!?!?! Hamer Heb je wel een idee wat je eigenlijk aan het doen ben? Lekker verantwoordelijk ben je ook. Had gehoopt dat ze je er keihard af zou gooien. Echt dit vind ik gewoon dierenmishandeling. Het paard weet niet wat ie moet doen en jij ziet er humor in om het paard maar te laten rollen met zadel en jou erop. Verdrietig Hamer Hoe triest ben je dan? Erg triest ben je dan. Paard kon zijn rug wel bezeren (zou me niets verbazen als ie dat al heeft) Ook erg dom dat de andere ruiters niets zeiden. Naar mijn mening ben je een erg onveranwoordelijke ruiter die nog niet eens een houten hobbelpaard verdiend!!!

Ik denk dat als je je reactie gewoon rustig neerzetten zonder emoticons en zonder elkaar te veel af te zeiken. je je punt ook wel duidelijk had gemaakt. Lachen

BE_GENTLE

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 21:59

Mensen anders blijven we even ontopic !!

In plaats een discussie te gaan voeren over de kleine zeemeermin of elke iets in die richting.. het gaat hier over een pony.. geen vis, geen zeepaardje, geen zeemeermin,

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 22:01

En dan nog het commentaar van de zijlijn: "nog een keer" Clown
Sorry erg onverantwoord en dom... Boos!
Laatst bijgewerkt door Esther28 op 26-08-07 22:03, in het totaal 1 keer bewerkt

ursulaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 22:02

Ik snap dit echt niet! Waarom laat je het paard rollen tijdens het rijden!! Dat soort gedrag leer je je paard toch niet aan! Boos!
laat dit een les voor je zijn! Boos!
hint: ga met je paard naar het strand of naar een meer!
Laatst bijgewerkt door ursulaatje op 26-08-07 22:03, in het totaal 1 keer bewerkt

jacqii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-07 22:02

viewtopic.php?f=10&t=824036&hilit=
hier even hoe het normaal met rijden gaat!
dan zie je dat ze ook prima normaal kan doen en dat ze het alleen doet waarneer we gewoon een beetje in een gekke bui zijn!
De berichten vind ik een beetje ver gaan!

noudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 22:03

Ik heb het filmpje nog gezien.
Vind het ook wel erg logisch dat je commentaar krijgt.
Je schrijft ook zelf ik hoop dat jullie hem leuk vinden, volgens mij
vond je het zelf wel heel erg leuk aan het lachen te horen.
Ik vond het zelf knap gevaarlijk helemaal niets leuks aan, dat vinden ze zelfs op de manege ook want dat is te lezen in je profiel dat ze haar daarom zelfs wilden verkopen.
Maar zo te zien heb je ook niet echt overhand op haar.
heb vroeger ook een verzorgpony gehad die geregeld wilde rollen wanneer ze op los zand was dit is alleen te voorkomen,
om ze goed voorwaarts te houden.
Maar jij laat dat gedrag toe en moedigt het aan en vervolgens straf je haar vind dat echt niet kunnen.

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 22:04

jacqii schreef:
dan zie je dat ze ook prima normaal kan doen en dat ze het alleen doet waarneer we gewoon een beetje in een gekke bui zijn!

En in je eerste bericht geef je verdorie nog je paard de schuld, dat je in een gekke bui achterstevoren gaat allá maar in een gekke bui de kans vergroten dat je paard zich verwond dat is wel een hele gekke bui in een niet positieve manier bedoeld!

ursulaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 22:05

noudy schreef:
Ik vond het zelf knap gevaarlijk helemaal niets leuks aan, dat vinden ze zelfs op de manege ook want dat is te lezen in je profiel dat ze haar daarom zelfs wilden verkopen.
heb vroeger ook een verzorgpony gehad die geregeld wilde rollen wanneer ze op los zand was dit is alleen te voorkomen,
Maar jij laat dat gedrag toe en moedigt het aan en vervolgens straf je haar vind dat echt niet kunnen.

HELEMAAL MEE EENS! Knipoog

Florale

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 22:05

Weer iemand die denkt dat een paard speelgoed is!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Koe
Als jij niet op een verantwoorde manier met je paard bezig bent ga er dan niet op zitten dit gaat natuurlijk nog een keer fout en wie krijgt dan de schuld? Jij niet natuurlijk.......................... Hamer
En jij lacht dan niet meer als je geplet wordt in de badkuip met 400 kilo paard erbij.Met een oud en nieuw is er een gezegde "je bent een rund als je met vuurwerk stunt"
nu een voor nu1"je bent een rund als je met paarden stunt!!! Koe

Beauty_yana0

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 22:09

noudy schreef:

Jij typt het, ik dacht het! Knipoog

jacqii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-07 22:10

Ik weet niet hoe je erbij komt dat ik haar straf maar dat zie ik mezelf niet doen!

Silzi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 22:14

Ik zal zijn rug en je zadel maar eens na laten kijken, onverantwoordelijk

ursulaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 22:15

jacqii schreef:
Ik weet niet hoe je erbij komt dat ik haar straf maar dat zie ik mezelf niet doen!

precies! Ik snap niet dat je haar niet straft, dat soort gedrag kan gewoon niet tijdens het rijden... Boos!
het paard raakt helemaal in de war, als iemand anders erop rijd en ze probeerd het weer en die straft haar wel, dan weet ze niet waarom ze dan wordt gestraft omdat het van jou mag... Boos! Hamer

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 22:16

Ik sta met de bek vol tanden. Ongelofelijk, iemand die zo van paarden houdt, maar er zelf als een KIP ZONDER KOP op zit! Ongelofelijk, ze zouden je dat paard echt moeten afpakken, of het zou eens goed mis moeten gaan! Het is het 1 of het ander, aanmoedigen en dan zeuren dat het protest is, wel geheel aangespoort protest dan! Dit doen is van de zotte!

Wat denk je nou werkelijk, dat je leuk commentaar krijgt? Mij niet gezien, je vraagt hier alleen maar om bevestiging op je gedrag. Voila! Doe er wat mee zou ik zeggen, pak hem aan want anders lig je straks onder hem en dan kom je in het ziekenhuis, is dat wat je wilt? Volgens mij wel namelijk!

Sterkte ermee, mijn mening heb je!

Schimpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 22:20

PENNY ALARM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik weet gewoon niet wat ik zie!! Je weet dat je pony gaat rollen:

a, om te beginnen je laat dat gewoon toe, je stimuleert het zelfs Nors opkijken
b, tijdens zo'n rolpartij probeer je er gewoon op te blijven zitten of in iedergeval er meteen weer op te gaan zitten als de pony weer op gaat staan Verward

Denk je dat je in het circus werkt ofzo???

Ik ben ook jong geweest maar zo dom ben ik nog nooit met beesten om gegaan
Denk dat het om een stukje opvoeding gaat (opvoeding van jouw ja)

Ik zou zo zeggen ga zo door OK dan! Boos!
Laatst bijgewerkt door Schimpie op 26-08-07 22:21, in het totaal 1 keer bewerkt

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 22:21

Ach dit is te dom om op te reageren, en toch doe ik het ook Tong uitsteken
Arm paard, dom meisje. Dat paard schijnt een probleem te hebben met rollen tijdens het rijden? Eerst wil je het em afleren, dan sta je het weer toe. Hoe onconcequent kan je wezen?! Zo weet die pony toch ook niet waar ie aan toe is?
Tuurlijk, een grapje kan. Hij staat best grappig te spelen met dat water. Maar zodra jij er bij weg wil gaat ie liggen... waarom doe je niks? Alleen een beetje dom lachen, nou zo hard lach je niet meer als het eens fout gaat. En dan draait et paard voor de fouten op want die is 'gevaarlijk'. Nee, jij bent dom bezig!
Zodra dat paardje slim is en bij het water weg gaat stuur je em er nog eens opzetterlijk 3x heen.... ach kom op en kijk verder dan je neus lang is.
Voed dat dier op en hou em niet meer voor de gek! Voor de bestwil van iedereen waarschijnlijk... pfff....

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 22:25

Vind dit paard inderdaad helemaal niet normaal doen, vind dit filmpje eigelijk enorm zielig en schokkend.

Zou zoals gezegd is geweest rug en zadel laten nazien en heel de pony voor wat me scheelt Lachen

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 22:26

Hoe help ik m'n paard aan rugklachten? Ziek

Ongelofelijk ook dat al die andere dombo's om het hardst staan te lachen, kon nu werkelijk níemand bedenken dat dit totaal niet grappig is?