Sanniej_ schreef:http://www.youtube.com/watch?v=7Ixao_5Sgeo de link!
Meisje jij verdiend echt geen paard.
Express laten rollen en weer straffen ..
Sommige mensen en maar aanmoedigen dat paard.
Ik had de link ook al geplaatst !!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sanniej_ schreef:http://www.youtube.com/watch?v=7Ixao_5Sgeo de link!
Meisje jij verdiend echt geen paard.
Express laten rollen en weer straffen ..
Sommige mensen en maar aanmoedigen dat paard.
mariekie schreef:Des te triester .......
sronnie schreef:mariekie schreef:Des te triester .......
Triest is wat ik de actie van de TS noem, snap niet wat er triest is aan een opmerking over zeepaardjes.
mariekie schreef:Zammie schreef:Voor een ieder die het filmpje niet heeft gezien: Donna is in haar vorige leven een zeepaardje geweest. Dit gevoel heeft ze nog steeds en daarom wil ze het liefst in een grote waterbak gaan liggen, met baasje er nog op. Dit lukt natuurlijk niet en daarom verdwijnt haar hele hoofd zo'n beetje onder water, aan eeeen stuk door.
Vroeger teveel naar de kleine zeemeermin gekeken
In dr vorig leven een zeepaardje
Heb je wel een idee wat je eigenlijk aan het doen ben? Lekker verantwoordelijk ben je ook. Had gehoopt dat ze je er keihard af zou gooien. Echt dit vind ik gewoon dierenmishandeling. Het paard weet niet wat ie moet doen en jij ziet er humor in om het paard maar te laten rollen met zadel en jou erop.
Hoe triest ben je dan? Erg triest ben je dan. Paard kon zijn rug wel bezeren (zou me niets verbazen als ie dat al heeft) Ook erg dom dat de andere ruiters niets zeiden. Naar mijn mening ben je een erg onveranwoordelijke ruiter die nog niet eens een houten hobbelpaard verdiend!!! Zammie schreef:Voor een ieder die het filmpje niet heeft gezien: Donna is in haar vorige leven een zeepaardje geweest. Dit gevoel heeft ze nog steeds en daarom wil ze het liefst in een grote waterbak gaan liggen, met baasje er nog op. Dit lukt natuurlijk niet en daarom verdwijnt haar hele hoofd zo'n beetje onder water, aan eeeen stuk door.

[/quote]
[/quote]
Tommie_Tom schreef:Waar ben je in godsnaam mee bezig?!?!?!Heb je wel een idee wat je eigenlijk aan het doen ben? Lekker verantwoordelijk ben je ook. Had gehoopt dat ze je er keihard af zou gooien. Echt dit vind ik gewoon dierenmishandeling. Het paard weet niet wat ie moet doen en jij ziet er humor in om het paard maar te laten rollen met zadel en jou erop.
![]()
Hoe triest ben je dan? Erg triest ben je dan. Paard kon zijn rug wel bezeren (zou me niets verbazen als ie dat al heeft) Ook erg dom dat de andere ruiters niets zeiden. Naar mijn mening ben je een erg onveranwoordelijke ruiter die nog niet eens een houten hobbelpaard verdiend!!!
jacqii schreef:dan zie je dat ze ook prima normaal kan doen en dat ze het alleen doet waarneer we gewoon een beetje in een gekke bui zijn!
noudy schreef:Ik heb het filmpje nog gezien.
Vind het ook wel erg logisch dat je commentaar krijgt.
Je schrijft ook zelf ik hoop dat jullie hem leuk vinden, volgens mij
vond je het zelf wel heel erg leuk aan het lachen te horen.
Ik vond het zelf knap gevaarlijk helemaal niets leuks aan, dat vinden ze zelfs op de manege ook want dat is te lezen in je profiel dat ze haar daarom zelfs wilden verkopen.
Maar zo te zien heb je ook niet echt overhand op haar.
heb vroeger ook een verzorgpony gehad die geregeld wilde rollen wanneer ze op los zand was dit is alleen te voorkomen,
om ze goed voorwaarts te houden.
Maar jij laat dat gedrag toe en moedigt het aan en vervolgens straf je haar vind dat echt niet kunnen.
noudy schreef:Ik heb het filmpje nog gezien.
Vind het ook wel erg logisch dat je commentaar krijgt.
Je schrijft ook zelf ik hoop dat jullie hem leuk vinden, volgens mij
vond je het zelf wel heel erg leuk aan het lachen te horen.
Ik vond het zelf knap gevaarlijk helemaal niets leuks aan, dat vinden ze zelfs op de manege ook want dat is te lezen in je profiel dat ze haar daarom zelfs wilden verkopen.
Maar zo te zien heb je ook niet echt overhand op haar.
heb vroeger ook een verzorgpony gehad die geregeld wilde rollen wanneer ze op los zand was dit is alleen te voorkomen,
om ze goed voorwaarts te houden.
Maar jij laat dat gedrag toe en moedigt het aan en vervolgens straf je haar vind dat echt niet kunnen.
jacqii schreef:Ik weet niet hoe je erbij komt dat ik haar straf maar dat zie ik mezelf niet doen!