Marielleee schreef:Ik vind ook dat iedereen evenveel aandacht moet krijgen. Anders zou het niet eerlijk zijn tegenover degenen die wat meer kunnen.
Ik moet heel eerlijk zeggen: mijn aandacht gaat juist heel gemakkelijk uit naar de beter rijdende ruiters omdat ik daar iets meer mee kan, dat is veel interessanter

Ik heb ooit bijv. ruiters ertussen zitten die hun paard nog niet in draf kunnen houden, dat houdt echt gigantisch op en is heel irritant omdat je weet dat het paardje bij iemand anders wel loopt en veel meer dan 'been geven!' kan ik er ook niet van maken, want die ruiters DOEN gewoon niks, die zitten alleen maar en tja, paarden lopen niet uit zichzelf.
De indeling van de lessen is niet aan mij. Ik krijg betaald om een avondje les te geven, of er 4 meerijden of 17 wordt gewoon niet door mij bepaald. Er zijn wel bepaalde aantallen manegeklanten vastgesteld in de beginnerslessen, maar er zijn best wat pensionklanten die ook graag in mijn lessen meerijden, dus dan zit je les gewoon snel heel erg vol. "Dat doe ik niet" is dan ook niet bepaald reeel, ik verdien ook gewoon mijn brood ermee

Ik nodig iedereen dan ook van harte uit die denkt dat hij/zij WEL zijn aandacht goed kan verdelen en iedereen een uitdaging kan bieden, om eens een lesje op je manege te geven met een flink volle groep en heel uiteenlopende niveaus. Ik denk dat je gaat zien dat het echt nog niet meevalt!
) maar dat probeer ik een beetje te doorbreken.
!