vind dit erg interessant.. Sta altijd open voor verschillende visies en methodes, uitdaging om uit te zoeken wat het best bij ons aansluit.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar lessen was ik idd weer van plan!
Jasmijn76 schreef:..ben bang dat deze manier niet echt zonder geweld is...maar niet reageren en dan toch een flinke schop en dan echt vooruit knallen, heel duidelijk..1 keer, niet luisteren, beng!..en dat ie echt wegvlieg..binnen een week heb je hem aan je been.....tja...het is even bikkelhard zijn maar beter als maar half een beetje aanmodderen...paard heeft daar ook niets aan..en consequent blijven, niet de ene dag wel en de andere dag niet...of eerst drie keer proberen en dan pas die kick off geven...streng maar rechtvaardig zijn..Maar misschien hebben hier mensen nog andere ideeen...
Maar ik vind jullie wel een leuk setje hoor!!!...
thnx CtjeLief schreef:goeie tip, ga ik eens zo doen!.. geef meestal een tikje op zn kont nl..thnx
Jullie zijn een leuke combi. Lau_Ra schreef:Wat een leukerd heb jij onder je kont!! Vind het er niet verkeerd uitzien, probeer alleen de achterhand er iets meer bij te krijgen, maar dat weet je zelf denk alJullie zijn een leuke combi.

CtjeLief schreef:Ja Sherif, kroelmannen aan de macht! (ik was ook niet voor niets fan van Pladykt!) Maar erg bednakt voor je tip.. kga er zeker mee aan de slag!
@yvonnelind: ik heb een hele stille beenligging, en hou altijd licht contact met de mond(heb een erg zachte hand).. misschien soms te zacht. ik rijd veel figuren, maar ik ga idd eens aan de slag met die schijnovergangen, wellicht dat dat ook wat doet!! bedankt voor je advies..!