Tiamaria @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

PrimaDonna_

Re: Tiamaria @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 15:20

Ik rij zelf ook op manege de prinsenstad en ik vind zelf dat Tia Maria veel te mager is geworden.
Toen ze bij ons op de manege kwam was ze veel te dik en ik denk dat ze daar waar ze vandaan kwam 3 keer te eten kreeg op een dag.
En nu ze bij ons op de manege staat krijgt ze 2 keer op een dag te eten.
Dus ik zelf vind haar veel te mager.
Maar je houding is wel goed maar probeer je armen wat mooier te houden en je benen inderdaad wat mooier te leggen Knipoog.
Succes verder !

Van wie heb je eigenlijk les?

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 15:21

suus_ schreef:
3 lessen in 1 bak???
Haha volgens mij zat je ongelijk, ik vind je houding ook wel oke. maar je zegt alles zelf al dus er valt niet echt commentaar op te geven Haha!

De buitenbak bij ons is heel groot.
Bijna de groote van een voetbalveld Knipoog

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 15:22

de schuinrubbers hebben we omdat niet alle zadels goed op de rug van het paard ligt en gewoon tegen de druk op de paardenrug.
de manege heeft het al heel lang en het werkt allemaal goed.

(ik zelf rijd niet met zo'n ding. vind het er niet uit zien Tong uitsteken)

Amigos_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 15:34

Eef1400 schreef:
de schuinrubbers hebben we omdat niet alle zadels goed op de rug van het paard ligt en gewoon tegen de druk op de paardenrug.
de manege heeft het al heel lang en het werkt allemaal goed.

(ik zelf rijd niet met zo'n ding. vind het er niet uit zien Tong uitsteken)

dus eigenlijk hebben "jullie" die schuimrubberen dingen om te verbergen dat er slecht passend tuig word gebruikt? Geef mij dan maar een manege met een kleine buitenbak maar wel goed passend tuig!

Overigens kunnen jullie hier natuurlijk niks aandoen, (niet aangevallen voelen aub)

@ts misschien kan het nog wat meer ontspannen maar je weet zelf al heel goed je foutjes.

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 15:47

dat zeg ik niet dat we slecht passend tuig hebben.
de manege weet wel wat ze doen Knipoog.

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 15:53

linda_walter schreef:
ik vindt het paard beetje dun

Een beetje maar? Ik vind haar behoorlijk (zo niet erg) mager. Daar zou ik toch niet met een goed gevoel opstappen. Dat ligt niet aan die ene foto, daarvoor zijn er teveel foto's waarbij je haar ribben kunt tellen..

davincilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 17:06

Dit vind ik er eerlijk gezegd niet fijn uitzien. Jou houding vind ik wel oke maar om nou te zeggen dat dit paard er happy uitziet. Hij kijkt niet echt vriendelijk en zijn ribben kun je ook tellen.
verder vind ik dat schuimrubberen ding op zijn rug er ook niet uitzien.
Als het schuimrubber nou zo ontzettend goed zou zijn geweest waarom wordt het dan niet in shabrakjes verwerkt (ik bedoel zo'n dik plakaat) lijkt mij snel te gaan schuiven en zo kun je nooit echt goed contact met je zittbeenderen en het paard krijgen.Ik zelf vind het belangrijk dat het paard op je zit gereden wordt en dit lijkt me niet echt lekker doorkomen met zo'n kussen er tussen.
verder weet ik dat jij er echt niets aan kan doen, maar ik zou zelf niet op dat paard gestapt zijn!