Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Cassia schreef:@ Maresie : Jammer dat 't school weer begintreedt haar iedere dag nu maar in 't school maar 4 keer per week...
zal je zien dat ze meer spieren krijgt ,dat kan ik weten want mijn haf was ook altijd een beetje aan de magere kant en dan kreeg hij ook elke dag slobber
maar nu rijden we al een paar jaar wedstrijden en is hij veel gespierde .dus volhouden met trainen

En de rest natuurlijk ook
.

maresie schreef:dit had ik verwacht daarom nu een punt er achter daar is dit topic niet voor bedoeld

Ik heb er ook wel mee gereden op concour, gewoon omdat ik m'n pony in parcour niet kon houden..
Je kunt bij dat bit.. m toch ook gewoon in de 'normale' doen.. dus niet in die ringen eronder.. maar in de normale.. ja hoe zeg je dat..
Ik weet niet of je spring of dressuur hebt.. maar met dressuur moest ik m toen daardoorheen doen
NonaWen schreef:[size=7]Ik snap niet helemaal waarom er zo afgegeven word op dat pessoa bit..Ik heb er ook wel mee gereden op concour, gewoon omdat ik m'n pony in parcour niet kon houden..
![]()
Ehm, ik vind trouwens dat je inderdaad een hele leuke haf hebt!![]()
Je kunt bij dat bit.. m toch ook gewoon in de 'normale' doen.. dus niet in die ringen eronder.. maar in de normale.. ja hoe zeg je dat..
Ik weet niet of je spring of dressuur hebt.. maar met dressuur moest ik m toen daardoorheen doen
NonaWen schreef:Ik snap niet helemaal waarom er zo afgegeven word op dat pessoa bit..

Rijden ziet er netjes uit, maar zoals je zelf ook al zegt kunnen je beugels best wat langer en let goed op dat je je handen rechtop houdt. Ik vind je Haf trouwens een beetje aan de dunne kant en ingevallen, iets om op te letten.