Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik ben daar aanwezig ook als fotografe, ik zou je graag op de foto willen zetten, tenminste als jij dat ook wilt!
als ik dan zelf niet hoef te rijden.. Ik rijd dan op die pony van het topic lelijk eendje naar mooie zwaan 
!! Dustinlover schreef:Als je toch in Haaren meerijd op TBF dan ga ik je mooi in het RL bekijkenals ik dan zelf niet hoef te rijden.. Ik rijd dan op die pony van het topic lelijk eendje naar mooie zwaan
Maar vind de küren altijd geweldig om naar te kijken
ik neem allebei mijn pony's mee ..
je zult me wel herkennen
! ik hoop je in haaren te zien
!MyWishMax schreef:Jill gefeliciteerd! Je verdient het echt!
We willen eigenlijk de filmpjes ook zien
! Jaaa sorry maar ik ben zo'n dom blondje
ik weetniet hoe je die moet uploaden .. en ik ben een beetje bang dat mensen mijn kür na gaan maken oid ..
ik heb er veel geld aan besteed, dus als iemand dan even kopieren plakken doet zou ik dat wel heull vervelend vinden
snap ? SaskiaKur schreef:Ten eerste; Van harte gefeliciteerd met je deelname aan de Rabobank Talenten Trophy! Ik wens je érg veel succes. Zo aan de foto's te zien komt dat helemaal goed met jullie!Ik ben daar aanwezig ook als fotografe, ik zou je graag op de foto willen zetten, tenminste als jij dat ook wilt!
Ten tweede; Je pony heeft een machtig beengebruik en een mooie stuw. Heb altijd je pony's geweldig gevonden maar jijzelf rijd ook op de juiste manier. We zullen zeker vaker van jullie gaan horen!
!!
& je paardje(s) uiteraard
! maar dat zal vast geen probleem worden
!

! 
mijne is 1.45
weetje nog ? die dag ..? bij die selectie ? daar was jij ook met je pony
.. ik had je pony trouwens nog te koop zien staan
!! simoneghille schreef:Wauw , Echt super zeg! Mn Mond valt Open!, Succes nog! (Y)
Die benen
Hou je ons wel op de hoogte van je standen

!!