Talentje "Any Moment" @ work in light blue

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

sunnymay

Re: Talentje "Any Moment" @ work in light blue

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-07 08:25

Dunesjka schreef:
Wat is dat een leuke pony! Het ziet er allemaal zo fijn en vriendelijk uit..

thx! Bloos

GinnyBanshee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 08:25

wat een super leuke pony!! ziet er goed uit Haha!

sunnymay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-07 08:27

Zalvador schreef:
Zeer aansprekende pony! Gaat zeker wel wat worden als hij in de sport gaat lopen.
Vind dat je hem ook zeer netjes rijdt, lekker zoals een jong beestje gereden moet worden; geen druk of spanning, gewoon zoals de pony zelf aangeeft. Knap hoor! Veel succes er verder mee.

Dank je! Pony geeft goed aan wat ze wel en niet aan kan. Wedstrijden staan in toekomst zeker op de planning! Kijken hoe ver we komen!

@ GinnyBanshee: dank je!

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 08:29

inderdaad een prachtige pony! probeer wel je onderbenen iets naar achter te houden, verder toppie hoor!

sunnymay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-07 08:33

anneliesdj schreef:
Ik zou haar meer voorwaarts-neerwaarts rijden, nu gebruikt ze de rug nog weinig. Ze kruipt ook op veel foto's achter de teugel, foto 8 die jij zo mooi vind vind ik juist niet mooi. Je teugel hangt helemaal slap, ze volgt je hand niet maar houd de nek stijf.
Zorg dat ze eerst ontspannen wordt en lekker losjes door de rug gaat lopen dan komt het hoofd vanzelf op de loodlijn. Ze loopt nu gedwongen met het hoofd.

Eerder in de topic staat, dat ik wel bezig ben met voorwaarts neerwaarts, al hoewel dat deze keer met rijden niet zo lukte. Ze was pittig voorwaarts en reed voor de 2de keer op gras en daar miste ze veel aanleuning van de bakrand, dus ze had het best zwaar met alles. Doordat ze heter was, drukte ze soms de rug wat weg, maar dat vind ik niet op alle foto's hoor! Bloos
Foto 8 heeft ze druk op mijn buiten teugel. Het is een moment opname dat de binnenteugel los is. Maar zo kan je wel zien dat ze rond gereden wordt op de buiten teugel... Haha! Wel zie ik dat ze wat stijf in haar nek loopt en begrijp goed waar jij naar doelt.
Ze loopt niet geheel gedwongen met haar hoofd vind ik zelf, dus daar ben ik het niet helemaal met je eens. Laat haar soms nog zelf een beetje uitzoeken hoe ze loopt. Zelf weet ik goed dat ze ontspannen door haar lijf moet lopen, maar soms dat lukt niet altijd. Is en blijft immers een jonge pony! Die zoals deze keer wat meer power in haar had en al moeite genoeg had met rechtlopen op zo'n langes stuk weide. Maar ik begrijp je doe en in de toekomst gaat dit zeker helemaal goed komen, dat beloof ik je! Haha!

@ klomp: Ja, dat merkte ik... Bloos Wil soms iets te veel naar voren uitdrukken. Maar bedankt voor je commentaar!!

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 13:02

Hee sas!!
ik blijf het echt een práchtige pony vinden! Tong uitsteken ziet er goed uit! loopt inderdaad erg lekker voor haar leeftijd. ik kom gauw een keertje langs om haar een Future een keertje in het echt te komen bekijken haha Tong uitsteken tenminste wel als jij dat goed vind natuurlijk Knipoog leuke sportnaam heb je haar gegeven!! zo houd je inderdaad het 'A.M.' er wel in haha

lotttttttt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 19:36

Wat een pracht is het toch.. Ik ben er eerlijk gezegd toch wel een beetje verliefd op!! Maar het is ook helemaal het type waar ik van hou he Knipoog

Veel Succes met haar!

Xlot!

Ashley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 19:41

super mooi dier!!
foto 2 is erg mooi alleen hij loopt daar iets te diep.
probeer zijn hals iets meer te laten zakken, lekker over de rug!

succes met deze spetter Knipoog

Valesca_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 19:42

Hooi,
Het ziet er wel leuk uit alleen : waarom rijd je deze pony op een rechtbit oftewel een stang ?! Zeker voor een 3 jarige..

sunnymay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-07 19:43

Valesca_ schreef:
Hooi,
Het ziet er wel leuk uit alleen : waarom rijd je deze pony op een rechtbit oftewel een stang ?! Zeker voor een 3 jarige..

Recht bit???

Het is gewoon een dood normale bustrens

Niets verkeerds voor een 3 jarige toch?!

sunnymay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-07 19:44

Negerzoen schreef:
Hee sas!!
ik blijf het echt een práchtige pony vinden! Tong uitsteken ziet er goed uit! loopt inderdaad erg lekker voor haar leeftijd. ik kom gauw een keertje langs om haar een Future een keertje in het echt te komen bekijken haha Tong uitsteken tenminste wel als jij dat goed vind natuurlijk Knipoog leuke sportnaam heb je haar gegeven!! zo houd je inderdaad het 'A.M.' er wel in haha

Tuurlijk ben je welkom! Dat weet je toch! Haha!

@ Bonnie_Theun: Dankje wel. Weet dat ze soms wat diep wil. We zijn hard bezig met laag en rond te rijden. Al eerder in topic vertelde ik, dat dat vandaag niet echt lukte. Maar ben zelf ook best blij met de 2de foto, ondanks ze wat diep gaat, vind ik het wel een fijn plaatje geven.

@ Lottt :Is ook toch om verliefd op te worden! Dat was ik zelf meteen, toen ik haar voor het eerst zag! Was meteen verkocht! Knipoog
Laatst bijgewerkt door sunnymay op 24-08-07 19:47, in het totaal 2 keer bewerkt

Valesca_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 19:44

hmm zeker op foto 1, gaan de bitringen helemaal mee naar boven, jij kan het beter weten, maar vind het verdomdveel op een stangetje lijken

sunnymay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-07 19:46

Valesca_ schreef:
hmm zeker op foto 1, gaan de bitringen helemaal mee naar boven, jij kan het beter weten, maar vind het verdomdveel op een stangetje lijken

Sorry, hoor, maar het is dus echt een normale bustrens!

Weet verder niet wat ik hier op moet zeggen. Beetje raar als je dat niet geloofd.

Ashley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 19:47

als de ts zegt dat het een bustrensje is, zou dat wel zo zijn toch?

Riss

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 19:48

Hoi Doei!
Wat een leuke pony zeg.
Ik vind dat hij super mooi kan lopen Lachen
Je moet wel proberen op je kont te blijven zitten, je schouders iets naar achteren en vooruit kijken,
maar ik vind je beenlegging heel netjes en je houding
is verder ook niks mis mee Lachen

sunnymay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-07 19:51

Bonnie_Theun schreef:
als de ts zegt dat het een bustrensje is, zou dat wel zo zijn toch?

Haha! klopt

ik ben een ruiter op een nette eerlijke manier rijdt. en dan al helemaal met jonge paarden/pony's!
zelfs in het Z reed ik met mijn oude paard op een bustrens!

@ Riss: Klopt, je hebt helemaal gelijk. Ben hard met mijn houding bezig! Maar soms vergeet je dat wel eens als je met een jonge pony aan het rijden bent... Bloos

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 19:51

Valesca_ schreef:

Dan is zou het een ongebroken trens zijn en geen stang...

Wat laden je foto's verschrikkelijk traag!
Ik vind het een erg leuk dier. Ja

Ashley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 19:51

raar hoor als ze dat niet wil aannemen!!

sunnymay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-07 19:53

KarinvdM schreef:
Valesca_ schreef:

Dan is zou het een ongebroken trens zijn en geen stang...

Wat laden je foto's verschrikkelijk traag!
Ik vind het een erg leuk dier. Ja

Dank je. Foto's zullen vast traag laden omdat het misschien grote foto's zijn?? Ikke niet weten waardoor dat kan komen!

Hoe bedenken ze het, een 3 jarige met een stang rijden...

Leuk dat je haar leuk vind Bloos
En jou Winstom mag er ook zeker zijn! En leuk dat je zoveel geleerd heb op de Academy!

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 19:58

Super leuk paardje Ja

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 02:09

sunnymay schreef:
Eerder in de topic staat, dat ik wel bezig ben met voorwaarts neerwaarts, al hoewel dat deze keer met rijden niet zo lukte. Ze was pittig voorwaarts en reed voor de 2de keer op gras en daar miste ze veel aanleuning van de bakrand, dus ze had het best zwaar met alles. Doordat ze heter was, drukte ze soms de rug wat weg, maar dat vind ik niet op alle foto's hoor! Bloos
Foto 8 heeft ze druk op mijn buiten teugel. Het is een moment opname dat de binnenteugel los is. Maar zo kan je wel zien dat ze rond gereden wordt op de buiten teugel... Haha! Wel zie ik dat ze wat stijf in haar nek loopt en begrijp goed waar jij naar doelt.
Ze loopt niet geheel gedwongen met haar hoofd vind ik zelf, dus daar ben ik het niet helemaal met je eens. Laat haar soms nog zelf een beetje uitzoeken hoe ze loopt. Zelf weet ik goed dat ze ontspannen door haar lijf moet lopen, maar soms dat lukt niet altijd. Is en blijft immers een jonge pony! Die zoals deze keer wat meer power in haar had en al moeite genoeg had met rechtlopen op zo'n langes stuk weide. Maar ik begrijp je doe en in de toekomst gaat dit zeker helemaal goed komen, dat beloof ik je! Haha!

@ klomp: Ja, dat merkte ik... Bloos Wil soms iets te veel naar voren uitdrukken. Maar bedankt voor je commentaar!!

Op sommige foto's is het duidelijker zichtbaar dan op andere maar over het algemeen houd ze de rug aardig vast. Er loopt momenteel een heel intressant topic over 'over de rug lopen', op de eerste pagina staat een heel duidelijke uitleg.
Dat ze gedwongen loopt met haar hoofd bedoel ik mee dat ze een 'pose' aanhoud, met haar hoofd hoog en neus op de loodlijn, op veel foto's heb je de teugels loshangen en volgt ze je hand dus niet, daar blijkt uit dat ze dus gedwongen loopt. Kun je haar je hand al laten volgen naar voren en naar beneden zonder dat ze haar hoofd meteen weer in de lucht gooit?
Ik vind overigens dat je sportief reageert op commentaar, je hebt gelijk dat het een jonge pony is en ik zeg het ook alleen maar zodat je erop kunt letten. Ik denk dat het wel goed komt met jou als ruiter Ja

Niicole__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 06:42

Ziet er heel mooi uit!
Wat een mooi dier trouwens!

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 10:58

Ontzettend leuke pony! Zitten een paar mooie plaatjes tussen hoor, jullie zien er leuk uit samen. Commentaar is eigenlijk al gegeven. Ga zo door hoor. Lachen

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 11:01

Nog wat meer lengte in de hals en voor de rest ziet het er goed uit Haha!

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 12:34

Leuke foto's. Ik vind het echt een leuk dier voor je Saskia, ziet er erg braaf uit. Heej.. is dat toevallig het hoofdstel wat je ooit van mij gekocht hebt? Haha!

Voor een 3-jarige doen jullie het ontzettend goed. Ben erg benieuwd naar haar IRL, volgens mij kan ze fijn lopen.