Dunesjka schreef:Wat is dat een leuke pony! Het ziet er allemaal zo fijn en vriendelijk uit..
thx!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dunesjka schreef:Wat is dat een leuke pony! Het ziet er allemaal zo fijn en vriendelijk uit..
Zalvador schreef:Zeer aansprekende pony! Gaat zeker wel wat worden als hij in de sport gaat lopen.
Vind dat je hem ook zeer netjes rijdt, lekker zoals een jong beestje gereden moet worden; geen druk of spanning, gewoon zoals de pony zelf aangeeft. Knap hoor! Veel succes er verder mee.
anneliesdj schreef:Ik zou haar meer voorwaarts-neerwaarts rijden, nu gebruikt ze de rug nog weinig. Ze kruipt ook op veel foto's achter de teugel, foto 8 die jij zo mooi vind vind ik juist niet mooi. Je teugel hangt helemaal slap, ze volgt je hand niet maar houd de nek stijf.
Zorg dat ze eerst ontspannen wordt en lekker losjes door de rug gaat lopen dan komt het hoofd vanzelf op de loodlijn. Ze loopt nu gedwongen met het hoofd.
Wel zie ik dat ze wat stijf in haar nek loopt en begrijp goed waar jij naar doelt.
Wil soms iets te veel naar voren uitdrukken. Maar bedankt voor je commentaar!!
ziet er goed uit! loopt inderdaad erg lekker voor haar leeftijd. ik kom gauw een keertje langs om haar een Future een keertje in het echt te komen bekijken haha
tenminste wel als jij dat goed vind natuurlijk
leuke sportnaam heb je haar gegeven!! zo houd je inderdaad het 'A.M.' er wel in haha
Valesca_ schreef:Hooi,
Het ziet er wel leuk uit alleen : waarom rijd je deze pony op een rechtbit oftewel een stang ?! Zeker voor een 3 jarige..
Negerzoen schreef:Hee sas!!
ik blijf het echt een práchtige pony vinden!ziet er goed uit! loopt inderdaad erg lekker voor haar leeftijd. ik kom gauw een keertje langs om haar een Future een keertje in het echt te komen bekijken haha
tenminste wel als jij dat goed vind natuurlijk
leuke sportnaam heb je haar gegeven!! zo houd je inderdaad het 'A.M.' er wel in haha

Valesca_ schreef:hmm zeker op foto 1, gaan de bitringen helemaal mee naar boven, jij kan het beter weten, maar vind het verdomdveel op een stangetje lijken

Bonnie_Theun schreef:als de ts zegt dat het een bustrensje is, zou dat wel zo zijn toch?
klopt
Valesca_ schreef:hmm zeker op foto 1, gaan de bitringen helemaal mee naar boven, jij kan het beter weten, maar vind het verdomdveel op een stangetje lijken
KarinvdM schreef:Valesca_ schreef:hmm zeker op foto 1, gaan de bitringen helemaal mee naar boven, jij kan het beter weten, maar vind het verdomdveel op een stangetje lijken
Dan is zou het een ongebroken trens zijn en geen stang...
Wat laden je foto's verschrikkelijk traag!
Ik vind het een erg leuk dier.
sunnymay schreef:Eerder in de topic staat, dat ik wel bezig ben met voorwaarts neerwaarts, al hoewel dat deze keer met rijden niet zo lukte. Ze was pittig voorwaarts en reed voor de 2de keer op gras en daar miste ze veel aanleuning van de bakrand, dus ze had het best zwaar met alles. Doordat ze heter was, drukte ze soms de rug wat weg, maar dat vind ik niet op alle foto's hoor!![]()
Foto 8 heeft ze druk op mijn buiten teugel. Het is een moment opname dat de binnenteugel los is. Maar zo kan je wel zien dat ze rond gereden wordt op de buiten teugel...Wel zie ik dat ze wat stijf in haar nek loopt en begrijp goed waar jij naar doelt.
Ze loopt niet geheel gedwongen met haar hoofd vind ik zelf, dus daar ben ik het niet helemaal met je eens. Laat haar soms nog zelf een beetje uitzoeken hoe ze loopt. Zelf weet ik goed dat ze ontspannen door haar lijf moet lopen, maar soms dat lukt niet altijd. Is en blijft immers een jonge pony! Die zoals deze keer wat meer power in haar had en al moeite genoeg had met rechtlopen op zo'n langes stuk weide. Maar ik begrijp je doe en in de toekomst gaat dit zeker helemaal goed komen, dat beloof ik je!
@ klomp: Ja, dat merkte ik...Wil soms iets te veel naar voren uitdrukken. Maar bedankt voor je commentaar!!