(ze is toch van giantï?) en hij begint al beetje buikje te krijgen, ik hoop voor je dat het bij dit buikje blijft
komt ze ook bij ons op stal te staan als gianti en djanga terugkomen? dat moest ik nog even vragen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(ze is toch van giantï?) en hij begint al beetje buikje te krijgen, ik hoop voor je dat het bij dit buikje blijft
komt ze ook bij ons op stal te staan als gianti en djanga terugkomen? dat moest ik nog even vragen

eh, marie-louise komt nog wel (moet ik nog met esther over gaan praten
) maar is al 3 maanden niet meer geweest, doe het nu gewoon lekker zelf, vind ik veel fijner
Ze is nu denk ik rond de 1,70, een stuk groter dan mams iig
Het is inderdaad de dochter van gianti, maar gianti is ook zo klein omdat ze als 2jarige een veulen heeft gehad..arm paard..
als ik weer beter ben (ben nu ziekjes) maar zal wel

heb het idee dat ze die grenzen ook nodig had, dat ze nou meer happy is
is ook echt leuk, ze hinnikt nou al als ik haar uit de wei kom halen, en komt meteen op me af gedraafd!

Citaat:haha
dankje!
even over de bijzet (daar heb ik ook een reactie op gekregen buiten dit topic), die heb ik er expres niet aan zitten, het is nog een jong ding, ze leert eerst het longeren enz. maar eens goed, en balans, dan komt dat nageeflijke wel..Ik heb niets tegen mensen die bijzet bij jong paard gebruiken, maar ik heb er dus bewust voor gekozen dit niet te doen, dit lijkt me geen nadeel hebben voor het paard?

als ze het idee been=vooruit en teugel=terug in tempo of richting veranderen wil ik pas bijzet eraan gaan doen.. 
vrijdag worden als het goed is foto's gemaakt.. heb er nu (even denken) 3 keer opgezeten.
.