Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) van de eerste proef, en ik weet niet wat mijn vader heeft gedaan. Maar ik ga dan ineens héél erg snel, terwijl jij gewoon normaal voorleest... dus het ene beeld is versneld, en het overige is gewoon normaal
). erleyne schreef:Die eerste proef was zeker niet gehaast, dus dan ligt het toch aan het filmpje. Als ik thuis ben, dan ga ik eens kijken ( duurt nog even want ik moet overwerken).

Casper loopt weer super! 
echt super!
)...
casperrr schreef:Van dat knieën optrekken ben ik het met je eens, dat viel mij ook al op
Maar van mijn erg vlotte proef niet
Ik vind hem nu goed lopen, ik sprak de jury achteraf nog. En die vond hem goed lopen, maar het deel wat nu op de film staat vond ze hem wat ingekakt en had hij juist méer gemogen!
Is trouwens de aller eerste keer dat ik gehoord heb dat we een wat haastige proef hebbenCasper kennende dan...
![]()

.
benen wat meer lang maken en hakken uitdrukken

Bonnie_Theun schreef:mooie fries!!![]()
Je rijdt hem super netjes. Op de foto's van de middendraf lijkt het of je zijn achterhand er niet helemaal onder hebt zitten, maar op het filmpje wel!
Je eerste middengalop in het filmpje mocht er ook iets meer uit. Verder super netjes.
En hij staat heel mooi 4-kant met afgroeten!!
Succes verder
dus hij kakte een beetje bij die dingen in... cheyentic schreef:ziet er goed uit hoor mariekbenen wat meer lang maken en hakken uitdrukken
![]()
heb je wedstrijd vant weekend?
.
.
.