(niet kritiek hoor op jullie) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

(niet kritiek hoor op jullie)
)Matsjo schreef:Altijd dat gezeik over die slof, laat TS lekker gaan(niet kritiek hoor op jullie)

aerdenhout1 schreef:???Jorden stabels heeft tegen jou gezegd dat je er regelmatig een slof aan moet hangen???? Of begrijp ik het verkeerd??
En TS reageer gewoon over bokt...iedereen mag meelezen hoor, ook als je grof wordt!!
. ThUnDeRtIeJ schreef:aerdenhout1 schreef:Zover ik kan zien, hangt je paard wel heel erg op de slofteugel en zie ik weinig ontspanning. Hij maakt zich hier erg sterk en ontwikkeld zo een onderhals. Je heb wel een heel leuk paard, maar kijk of je iemand naast je kan krijgen die je verder kan helpen.
ik heb hem net 2 weken maar je mag wel rondje kan je voelen hoe sterk die is haha
maar ik rijd niet op de slof teugel dat lijkt misschien zo maar is echt niet zo.
Matsjo schreef:Ja oke, dat snap mn neus ook nog wel hoor dankje. Maar dan, ts houdt stug vol oftewel: deze gaat het niet aannemen! Als het 1 of 2 of 3x gezegd wordt en ts ontkent het dan kan er ook gedacht worden nouja, ze zoekt het maar uit. Laat iedereen lekker ze gang gaan met zijn of haar paardje.

Bonnie_Theun schreef:Matsjo schreef:Ja oke, dat snap mn neus ook nog wel hoor dankje. Maar dan, ts houdt stug vol oftewel: deze gaat het niet aannemen! Als het 1 of 2 of 3x gezegd wordt en ts ontkent het dan kan er ook gedacht worden nouja, ze zoekt het maar uit. Laat iedereen lekker ze gang gaan met zijn of haar paardje.
Wat knap van jouw neus zeg