Willow @ bokt 2de keer

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Matsjo

Re: Willow @ bokt 2de keer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 16:06

Altijd dat gezeik over die slof, laat TS lekker gaan Lachen (niet kritiek hoor op jullie)

Manon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 16:16

Ik foto's kijken: goh komt me bekend voor. (ben zondag nog daar op stal geweest bij vorige paardje wezen kijken Tong uitsteken )

Ik vind het een mooi paard, denk dat je daar nog veel plezier aan kan hebben.

Ashley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 17:56

Matsjo schreef:
Altijd dat gezeik over die slof, laat TS lekker gaan Lachen (niet kritiek hoor op jullie)

Logisch dat er gezeurd wordt over de slof.
Dat beestje is nog jong, dus moet ook goed gereden worden.

Matsjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 09:53

Ja oke, dat snap mn neus ook nog wel hoor dankje. Maar dan, ts houdt stug vol oftewel: deze gaat het niet aannemen! Als het 1 of 2 of 3x gezegd wordt en ts ontkent het dan kan er ook gedacht worden nouja, ze zoekt het maar uit. Laat iedereen lekker ze gang gaan met zijn of haar paardje.

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 10:26

aerdenhout1 schreef:
???Jorden stabels heeft tegen jou gezegd dat je er regelmatig een slof aan moet hangen???? Of begrijp ik het verkeerd??
En TS reageer gewoon over bokt...iedereen mag meelezen hoor, ook als je grof wordt!!

Had je dat tegen mij over Jordan Stables? Dan is het een nee, ik las de TS haar laatste reactie, daarin zei ze dat de verkopende partij had gezegd dat ze regelmatig met slof moest rijden, en daarop plaats ik mijn reactie met een edit, omdat ik die laatste reactie van TS dus nog niet had gezien. En aangezien ik dit paard meen te herkennen van Jordan, noemde ik ze Knipoog.

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 11:30

ThUnDeRtIeJ schreef:
aerdenhout1 schreef:
Zover ik kan zien, hangt je paard wel heel erg op de slofteugel en zie ik weinig ontspanning. Hij maakt zich hier erg sterk en ontwikkeld zo een onderhals. Je heb wel een heel leuk paard, maar kijk of je iemand naast je kan krijgen die je verder kan helpen.

ik heb hem net 2 weken maar je mag wel rondje kan je voelen hoe sterk die is haha
maar ik rijd niet op de slof teugel dat lijkt misschien zo maar is echt niet zo.

Een paard kan zich alleen maar sterk maken als jij je ook sterk maakt. Het heeft trouwens niks met sterk maken te maken, een paard is niet ontspannen in zo'n geval. Rij dus naar de ontspanning toe, lekker voorwaarts neerwaarts. Ik zeg niet dat je daar geen slof bij mag gebruiken, maar gebruiken hem dan wel op de goede manier zonder dat hij zich opkropt. Verder vind ik het een leuk dier en dat setje staat hem goed!

Ashley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 13:59

Matsjo schreef:
Ja oke, dat snap mn neus ook nog wel hoor dankje. Maar dan, ts houdt stug vol oftewel: deze gaat het niet aannemen! Als het 1 of 2 of 3x gezegd wordt en ts ontkent het dan kan er ook gedacht worden nouja, ze zoekt het maar uit. Laat iedereen lekker ze gang gaan met zijn of haar paardje.

Wat knap van jouw neus zeg Dromen

KimVR

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 14:45

leuk paard, btw zwart met geel staat mooi Haha!

Matsjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 15:42

Bonnie_Theun schreef:
Matsjo schreef:

Wat knap van jouw neus zeg Dromen

Yup mn neus is focking slim

Ashley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 19:36

goed zo Knipoog