Veel succes nog in de M1, gaat zeker goedkomen. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Veel succes nog in de M1, gaat zeker goedkomen.
Heel veel succes in de M1 met deze mooie vent, de oprichting gaat vast allemaal wel goedkomen! Les je nog bij Miranda btw?
die oortjes echt lief.

casperrr schreef:Liza_Milton schreef:wat een gaaf ponytjeje zit netjes
pony'tje

kivas schreef:leuke foto`s rachelle!! Veel succes nog!!
milou123 schreef:Ik vind het er heel netjes uitzien.
Heb je alleen niet gezien, volgende keer let ik beter op.
Chupa schreef:Ziet er heel fijn en ontspannen uit. Wat je zelf zegt, in de M1 mag je iets meer oprichting laten zien, maar het stoort me niet, dat komt vanzelf welVeel succes nog in de M1, gaat zeker goedkomen.
Dioxide schreef:Mooie plaatjes [ ], wat treden zijn achterbenen er mooi onder zegHeel veel succes in de M1 met deze mooie vent, de oprichting gaat vast allemaal wel goedkomen! Les je nog bij Miranda btw?

. Ken nog een Jetset die het ook doet, de oortjes zo laten hangen. Jullie zijn een leuke combi
, succes verder!
PintoNatal schreef:Uuhm wat is in de buurt?
Ik moet 6 of 7 oktober in Son.
En de week erna in St. Oedenrode!
Anoukie schreef:Die oren, haha. Ken nog een Jetset die het ook doet, de oortjes zo laten hangen. Jullie zijn een leuke combi
, succes verder!

kivas schreef:hihi.. start je in september niet in geldrop?? Heb je ook niet op de kampieonschappen zien rijden.. veel succes nogmaals!!

di_Segno schreef:Jeetje wat een mooi dier heb je daar zeg, wel fijn te rijden zo te zien![]()
Succes nog!

milou123 schreef:PintoNatal schreef:Uuhm wat is in de buurt?
Ik moet 6 of 7 oktober in Son.
En de week erna in St. Oedenrode!
Dan hebben wij selektie, helaas!