Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. enige tip probeer vooruit te kijken.. Ziet er ontspannen uit. Succes in de training.

).

Citaat:We rijden tijdelijk bitloos omdat de tandarts even moet komen en ik haar mond met rust wil laten tot nadat ze gecheckt is.

Rytm schreef:Hij kost 55 euro. En nogmaals, hij rijdt fijn. Merk geen verschil met bitje.
Over mij heb je gelijk maar over m'n paard niet.
Ze was vandaag echt 100% ontspannen en opkrullen doet ze nooit! Ze is juist af en toe wat zwaar en hangerig in de hand.

. Hoe ben je er bij gekomen om zonder bit te gaan rijden? Ging het direct als met bit? Het lijkt mij dat je minder controle hebt maar als ik jou zo zie heb ik dat helemaal verkeerd.

Rhodos schreef:Je paard loopt super! en wat ziet dat er gaaf uit, zo zonder bit! Ik had eigenlijk niet gedacht dat je 'gewoon dressuur' kan rijden zonder bit. Hoe ben je er bij gekomen om zonder bit te gaan rijden? Ging het direct als met bit? Het lijkt mij dat je minder controle hebt maar als ik jou zo zie heb ik dat helemaal verkeerd.
Ik zou het zo eng vinden om zonder bit te rijden, het idee dat je in noodgevallen niet in zou kunnen grijpen ofzo..![]()
Zou je er wat meer over willen vertellen of is dit allemaal te offtopic..
Rhodos schreef:Je paard loopt super! en wat ziet dat er gaaf uit, zo zonder bit! Ik had eigenlijk niet gedacht dat je 'gewoon dressuur' kan rijden zonder bit. Hoe ben je er bij gekomen om zonder bit te gaan rijden? Ging het direct als met bit? Het lijkt mij dat je minder controle hebt maar als ik jou zo zie heb ik dat helemaal verkeerd.
Ik zou het zo eng vinden om zonder bit te rijden, het idee dat je in noodgevallen niet in zou kunnen grijpen ofzo..![]()
Zou je er wat meer over willen vertellen of is dit allemaal te offtopic..
Als je meer wilt weten over Bitloos rijden... Er is genoeg over te vinden op bokt!!

Rhodos schreef:Zou je er wat meer over willen vertellen of is dit allemaal te offtopic..