duurt inderdaad erg lang voordat ze opgeladen zijn, maar zeker de moeite waard wat een beauty heb je toch, en de accomodatie ziet er geweldig uit!
Ik wil daar ook nog eens heen, ik had alleen voor ogen om pas te gaan als ik ooit Z ben... leek me dat (gezien hoeveel het kost) ik er dan meer profijt aan zal hebben. Of blijkt dat mee te vallen? want jij bent nu natuurlijk ook met je 4-jarige geweest
Mijn computer krijgt ze bijna niet geladen. Ik zie er één. Die ziet er overigens góed uit. Nu de rest nog Ik ben benieuwd want een knapperd is het zeker.
CarlinaaX; dat is Coby van Baalen.. Academy Bartels is van Tineke Bartels en haar dochter Imke Schellekens-Bartels
De foto's laden hier ook ongelofelijk langzaam, misschien een bandwith probleempje met je eigen website? Van wat ik zo zie ziet het er heerlijk relaxed uit, balen dat ik dinsdag niet naar Ermelo geweest ben om Winston in actie te zien
Ik heb een paar keer op vernieuwen gedrukt en toen kreeg ik langzamerhand wel alle foto's te zien ! Ziet er heel goed uit, Winston blijft een gaaf paard! Wat een mooie accomodatie daar zeg!
Bij mij laden ze wel allemaal Het ligt ook aan je verbinding denk ik .
Ik vind de cap van Tineke echt helemaal geweldig Leuke merrie rijdt ze ook trouwens! Mijn instructrice is 3 jaar geleden geweest, en het schijnen hele "gewone normale" mensen te zijn om het zo maar te zeggen. Geen sterallures in ieder geval
Hehe ze zijn eindelijk geladen bij mij Wat een super foto's en wat een super locatie !! Volgens mij hebben jullie het super naar jullie zin gehad en natuurlijk veel geleerd.