Beauty@longeerwork(10 foto's)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

VinandoW

Re: Beauty@longeerwork(10 foto's)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 14:02

Ik denk dat pessoa beter is, je pony heeft op (bijna) alle foto's zijn mond open

Riss

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 14:04

Dat heet kauwen op het bit Tong uitsteken
En een pessoa heeft niks te maken met het feit dat je pony zn mond dan niet open kan doen Nagelbijten / Gniffelen

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 15:25

Luisindepels schreef:
Zet eerst keurig een cirkeltje af voordat je verder prutst in de modder

staat toch een hek omheen Vork

naugthytjhu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 16:57

Hee Nanky!!
Ik zat op de foto's te kijken of Tamar uit der stalletje aan 't kijken was,maarnee..Kan ik wel begrijpen,somber weer is 't hier in NL zeg!! Laatste dag in Spanje was 't ook erg hard aan 't regenen en onweren.Ben gelukkig weer thuis!!

Setje staat erg leuk bij Beauty,echt barbiepoonie Haha!! Met longeren zijn jullie2 ook vooruit gegaan.Gaat steeds beter met jullie 2 joh!! Resultaat is er ook al.Nu ben je er mee bezig om 't compleet te maken,en dat lukt je aardig!!

En over de bak met dat afzetten,dit is onze longeerbak.Paard loopt toch netjes de rondjes en rent toch niet wild door de hele bak heen? want dan is 't een ander verhaal Knipoog.

Nou,tot morgen op de manege.Nee,wees maar niet bang,ik ben niet bruin Boos!! GRRR Tong uitsteken!

xx Melissa.

ninabeauty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-07 17:53

VinandoW schreef:
Ik denk dat pessoa beter is, je pony heeft op (bijna) alle foto's zijn mond open

Beauty loopt altijd met der mond open waarom moet je zelf maar aan der vragen maar ik weet het niet ik weet alleen dat ze altijd zo loopt.

Cheyennex

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 17:56

leuke pony , het gaat goed hoor Pling

ninabeauty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-07 18:40

naugthytjhu schreef:
Hee Nanky!!
Ik zat op de foto's te kijken of Tamar uit der stalletje aan 't kijken was,maarnee..Kan ik wel begrijpen,somber weer is 't hier in NL zeg!! Laatste dag in Spanje was 't ook erg hard aan 't regenen en onweren.Ben gelukkig weer thuis!!

Setje staat erg leuk bij Beauty,echt barbiepoonie Haha!! Met longeren zijn jullie2 ook vooruit gegaan.Gaat steeds beter met jullie 2 joh!! Resultaat is er ook al.Nu ben je er mee bezig om 't compleet te maken,en dat lukt je aardig!!

En over de bak met dat afzetten,dit is onze longeerbak.Paard loopt toch netjes de rondjes en rent toch niet wild door de hele bak heen? want dan is 't een ander verhaal Knipoog.

Nou,tot morgen op de manege.Nee,wees maar niet bang,ik ben niet bruin Boos!! GRRR Tong uitsteken!

xx Melissa.

Heej manky
ja tam was vast aan het slapen denk ik met dit weer wil je niet eens wakker worden haha.
Tanks voor je complimenten hoor. en jammer dat je niet bruin ben.

Sjikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 17:56

hooi nina
beauty is echt mooi daarom heet ze ook beauty hihi
leuk dat roze kunnen claudia en ik keertje samen rijden ik heb dat dekje ook en mn zus wilt ook die peeskappen kopen want zij is echt een setjesgek!!!!!!!!
succes zondag met je wedstrijd

xxjes danielle

ninabeauty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-07 17:32

Sjikita schreef:
hooi nina
beauty is echt mooi daarom heet ze ook beauty hihi
leuk dat roze kunnen claudia en ik keertje samen rijden ik heb dat dekje ook en mn zus wilt ook die peeskappen kopen want zij is echt een setjesgek!!!!!!!!
succes zondag met je wedstrijd

xxjes danielle

ja je zus is echt een setjes friek en tanks

wsundayl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 14:25

Waarom longeer je haar met een bijzet als je haar vervolgens alleen maar aan de lijn laat lopen. Bedoel hiermee dat de bijzet loshangt en de lijn strakker en hoger zit.

Het fijne juist van een bijzet is dat je die aan de kant waar ze stelling moeten geven een gaatje strakker kan zetten. Dit kan zowel binnenom als buitenom.

Snap de opmerking om een cirkeltje af te zetten. Denk dat ermee bedoelt werd dat als je een cirkeltje afzet je ook het probleem minder hebt dat ze naar de bakrand toewil waarvoor jij nu je longeerlijn aan de binnenkant bevestigd om dit tegen te gaan.

Dat roze staat haar trouwens wel heel leuk.

linda_walter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 14:28

mooi paard en leuke foto's
leuk dekje Haha!

ninabeauty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-07 18:54

wsundayl schreef:
Waarom longeer je haar met een bijzet als je haar vervolgens alleen maar aan de lijn laat lopen. Bedoel hiermee dat de bijzet loshangt en de lijn strakker en hoger zit.

Het fijne juist van een bijzet is dat je die aan de kant waar ze stelling moeten geven een gaatje strakker kan zetten. Dit kan zowel binnenom als buitenom.

Snap de opmerking om een cirkeltje af te zetten. Denk dat ermee bedoelt werd dat als je een cirkeltje afzet je ook het probleem minder hebt dat ze naar de bakrand toewil waarvoor jij nu je longeerlijn aan de binnenkant bevestigd om dit tegen te gaan.

Dat roze staat haar trouwens wel heel leuk.

mijn bijzet zit zo strak als die kan en doe mijn lijn niet dat ze niet naar de bakrand trekt. Ik heb Het advies om mijn lijn zo te doen gekregen van mijn instructrice om stelling te krijgen want dat doet ze moeilijk aan de lijn.

TnQs voor het compliment

wsundayl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 16:13

Inderdaad is het een manier om stelling te vragen zo met de longeerlijn. Het lastige alleen ervan vind ik dan dat het moeilijker is om de lijn op de juiste spanning te houden, ze trekken wel is en dan moet je dat opvangen met de lijn.

Bedoeld dit niet banketstaaf maar misschien is een kleinere bijzet dan een idee, op deze manier heeft de bijzet niet echt een toegevoegde waarde.

gRaag gedaan voor het compliment, denk dat zij heel goed dit soort kleurtjes kan hebben.

j0rinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 16:37

vandaag hebben we gelongeerd met de pessoa, meer informatie hierover volgt in een nieuw topic.
@wsundayl: vind wel prima eigenlijk zo dat hek, de meeste paarden bij ons lopen hierdoor vrij stabiel door een bak zonder of zeer laag hek.

wsundayl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 23:06

Zou niet durven zeggen dat dat hek daar de reden van is. Die van mij is het het laatste halfjaar voordat ze gereden werd in een ronde longeerbak gelongeerd en ingereden in een bak zonder hekjes. Die heeft er ook totaal geen moeite mee gehad dat dat hek er niet was.

j0rinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 10:03

nee hoeft ook niet persee natuurlijk, maar het iswel fijn als je op iedere plek normaal kunt longeren zonder uitzwaaien en geren door een hele bak Haha!

ninabeauty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-07 10:47

@j0rinda: Ik vind dat je daar gelijk in heb