Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Luisindepels schreef:Zet eerst keurig een cirkeltje af voordat je verder prutst in de modder

! Met longeren zijn jullie2 ook vooruit gegaan.Gaat steeds beter met jullie 2 joh!! Resultaat is er ook al.Nu ben je er mee bezig om 't compleet te maken,en dat lukt je aardig!!
.
! GRRR
! VinandoW schreef:Ik denk dat pessoa beter is, je pony heeft op (bijna) alle foto's zijn mond open
naugthytjhu schreef:Hee Nanky!!
Ik zat op de foto's te kijken of Tamar uit der stalletje aan 't kijken was,maarnee..Kan ik wel begrijpen,somber weer is 't hier in NL zeg!! Laatste dag in Spanje was 't ook erg hard aan 't regenen en onweren.Ben gelukkig weer thuis!!
Setje staat erg leuk bij Beauty,echt barbiepoonie! Met longeren zijn jullie2 ook vooruit gegaan.Gaat steeds beter met jullie 2 joh!! Resultaat is er ook al.Nu ben je er mee bezig om 't compleet te maken,en dat lukt je aardig!!
En over de bak met dat afzetten,dit is onze longeerbak.Paard loopt toch netjes de rondjes en rent toch niet wild door de hele bak heen? want dan is 't een ander verhaal.
Nou,tot morgen op de manege.Nee,wees maar niet bang,ik ben niet bruin! GRRR
!
xx Melissa.

Sjikita schreef:hooi nina
beauty is echt mooi daarom heet ze ook beauty hihi
leuk dat roze kunnen claudia en ik keertje samen rijden ik heb dat dekje ook en mn zus wilt ook die peeskappen kopen want zij is echt een setjesgek!!!!!!!!
succes zondag met je wedstrijd
xxjes danielle
wsundayl schreef:Waarom longeer je haar met een bijzet als je haar vervolgens alleen maar aan de lijn laat lopen. Bedoel hiermee dat de bijzet loshangt en de lijn strakker en hoger zit.
Het fijne juist van een bijzet is dat je die aan de kant waar ze stelling moeten geven een gaatje strakker kan zetten. Dit kan zowel binnenom als buitenom.
Snap de opmerking om een cirkeltje af te zetten. Denk dat ermee bedoelt werd dat als je een cirkeltje afzet je ook het probleem minder hebt dat ze naar de bakrand toewil waarvoor jij nu je longeerlijn aan de binnenkant bevestigd om dit tegen te gaan.
Dat roze staat haar trouwens wel heel leuk.