tica en ik op crossterrein

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xje_kim

Re: tica en ik op crossterrein

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 07:29

ja idd je handen, en soms vind ik je wat TE 'krom' zitten...
voor de rest wel erg leuk!

missanous

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-07 12:24

GinnyBanshee schreef:
wauw heeeel erg stoer!!! wil daar ook gaan oefenen!!

ja stoer he Haha!
dit is in lunteren ginnybanshee Haha!

Born2BCrazy schreef:
Over de beenbescherming en evt bodyprotector is al genoeg gezegd..

Jullie lijken er beide veel plezier in te hebben Lachen
Zoals je zelf al aangaf kan mn je houden en je handhouding wel iets beter (net als in het topic met dat schimmeltje), maar dat had je zelf vast ook wel gezien..

Lekker doorgaan zou ik zeggen!

dank je wel
en ja af en toe moet ik meer mee geven en aan mn houding denken
en ja we hebben er echt heel veel plezier in Haha!

onley schreef:
ik vind je een beetje storend naar je paard toe en je werkt soms niet echt mee met houding mischien dat hij daarom ook soms twijfelde het lijkt me wel een x mega gaaf om dat te doen.
ik vind het wel onverantwoord dat er dieren los over het terrein lopen zoals die schimmel en die schapen Bloos

had al aangegeven dat ik soms meer mee moet werken met mn handen en mn houding Lachen
maar in ieder geval bedankt voor je reactie
je moet wel uitkijken ja met die loslopende paarden, schapen en koeien ja maar eigenlijk heb je er weinig last van hoor
ben 1 keer een stuk achtervolgd door een bruin paard

xje_kim schreef:
ja idd je handen, en soms vind ik je wat TE 'krom' zitten...

ook jij bedankt weer voor je reactie Haha!
voor de rest wel erg leuk!

linn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 12:32

Zeker een leuk paard!

Maar in Lunteren.. kijk dat komt me bekend voor haha! Wij gaan er ook nog wel eens heen voor een crosstraining voor de afwisseling.
Maar de hoogte van de hindernissen is heel verschillend.. langs 2 zijdes heb je ook wat hogere en bredere hindernissen zo rond een meter en hoger.. Is altijd wel een fijn terrein maar wel een nadeel dat die paarden en schapen er lopen ja.

Sterre2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 12:52

Het ziet er wel leuk uit! Je spring houding vind ik iets minder.. Vooral omdat je met zo'n scherp pessoa bit rijd vind ik dat je je handen meer mee mag geven... Je gaat ook redelijk hoog in je zadelstaan, probeer je houding meer laag en naar voren te houden.. kont naar achteren! Maar dit kan ook komen doordat je je beugels erg lang hebt zitten.. Verder prima hoor Lachen.. Veel plezier nog!

missanous

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-07 16:33

Lin_sOnaldO schreef:
Zeker een leuk paard!

Maar in Lunteren.. kijk dat komt me bekend voor haha! Wij gaan er ook nog wel eens heen voor een crosstraining voor de afwisseling.
Maar de hoogte van de hindernissen is heel verschillend.. langs 2 zijdes heb je ook wat hogere en bredere hindernissen zo rond een meter en hoger.. Is altijd wel een fijn terrein maar wel een nadeel dat die paarden en schapen er lopen ja.

dank je wel
en ja klopt dat de hoogtes van de hindernissen verschillen
en idd is het een fijn terrein

Sterre2000 schreef:
Het ziet er wel leuk uit! Je spring houding vind ik iets minder.. Vooral omdat je met zo'n scherp pessoa bit rijd vind ik dat je je handen meer mee mag geven... Je gaat ook redelijk hoog in je zadelstaan, probeer je houding meer laag en naar voren te houden.. kont naar achteren! Maar dit kan ook komen doordat je je beugels erg lang hebt zitten.. Verder prima hoor Lachen.. Veel plezier nog!

dank je wel
en zal aan je tips proberen te gaan werken Haha!