Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Kan me Jimmy nog herinneren, maar daar presteerde je natuurlijk ook al erg goed mee
.FunkyMistiC schreef:Nou ik vind het wel een super mooi paard hoor!
Niet veel mensen behalen dit niveau!
SUPER!
rodalover schreef:ik sta zelf met mijn knappe bonte paard in liempde misschien heb je hem gezien
estherL schreef:hartstikke goed zeg! 2 jaar geleden nog op indoor Brabant Z2 en nu PSG !!
__sanne schreef:Ziet er erg goed uit! Jammer dat ie zo chagerijnig kijkt. Maar mooie score hoor!
) hangen ze ook meestal opzij dus veel verschil zit daar ook niet in. Op stal staat hij er ook zo bij!Anoukie schreef:Leuk Denise, om je op dit niveau te zien presteren. Kan me Jimmy nog herinneren, maar daar presteerde je natuurlijk ook al erg goed mee
Misschien als een aantal van de paarden die in de PSG rijden, maar ik denk dat veel mensen zo een gweldig paard als die van jou willen hebben hoor!!
jullie zijn een super combi en de score van die dag maakt dat nog even extra duidelijk!

Angeliek schreef:Ziet er goed uit! Succes nog verder.
Zag je ook in de paardenkrant staan.
En ik vind het wel een spectaculair paard, hij heeft mooie bewegingen!! En al zo ver gekomen!!

INkie schreef:Je hebt altijd al geroepen dat ie niet spectaculair is maar nadat je zo succesvol bent geweest in t ZZ licht en ZZ Zwaar en nu in de prix st georges geloof ik je niet meer![]()
Echt super knap! Gefeliciteerd en ga zo door