Hopeloos..

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

StillAngel

Re: Hopeloos..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-07 20:35

aerdenhout1 schreef:
Misschien gaat ze hier huilend weer weg. Dus prijs me niet helemaal de hemel in hoor!!

Ah haha dat zal niet gebeuren hoor misschien als ik er afval Tong uitsteken Ik spreek je zeker nog wel ene keer Haha! Voor de rest; Ook erg bedankt voor jullie lieve reacties en andere reacties die me gaan helpen misschien. Nog een probleem is dat me vader veel werkt en we alleen op zaterdag kunnen Tong uitsteken

Toogfilosoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 20:35

Nou ik vind het ook superaardig! Er zijn nog hartelijke mesen op bokt Tong uitsteken Nee hoor grapje.
Ik vind het ook een beetje sneu voor de ts.Volgens mij kan ze het best Knipoog

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 20:40

O, maar op zaterdag kan ook hoor!!! Geen probleem! Maak je er een hele dag uit van. Eerst helpen met paarden buiten zetten, stallen uitmesten, enz. en daarna lekker rijden.
En zoals ik al in de pm zei, Harmony is wel heel erg leuk!!!
Die heeft er al twee naar de M gereden, de Orun gedaan, is heel braaf, zal nooit bokken, en zit ook nog eens heerlijk!

merel90

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 21:29

echt top aerdenhout! en TS, heel veel plezier!

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 21:30

Ze moet eerst haar vader zover krijgen dat hij haar brengt jammer genoeg!

merel90

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 21:33

ow jammer, hopen dat dat gaat lukken dan! zou wel echt fijn zijn..en openbaar vervoer?

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-07 09:27

merel90 schreef:
ow jammer, hopen dat dat gaat lukken dan! zou wel echt fijn zijn..en openbaar vervoer?

Ja helemaal alleen heen vind ie nog enger Clown

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-07 17:51

Niemand meer reacties?

santalyd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 07:07

Hai, ik weet zeker dat je meer kan dan je denkt, dat is bij mij en mijn man ook gebleken na een tijdje priveles. Je leert dan echt veel meer en er kan echt worden gekeken waar jij problemen mee hebt of aandacht worden besteed aan angst of wat er dan ook speelt. Het werkt erg prettig en is gewoon veel leuker!

En Aerdenhout, ik wilde dat wij in de buurt woonden, dan waren we zeker vaak bij je stulpje te vinden!

BabbieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 10:11

Citaat:
Niemand meer reacties?

Nou, ik zou eens goed op die papa van je inpraten, want zo te horen heb je aan Aerdenhout een hele goede reddende engel! Knipoog Onzettend sympathiek dat ze je zo wil helpen.

Kan me trouwens wel voorstellen dat je vader niet zo enthousiast is om je alleen naar een vreemde die je alleen via internet kent te laten gaan. Maar als hij mee is, kan er weinig gebeuren - dat moet je hem dan ook maar voor houden, haha!

Succes meid!

Wie weet zijn het je eigen zenuwen die roet in het eten gooien en kan je met goede begeleiding daar een hele stap mee in de goede richting maken *sprak de angsthaas Haha! *

Sylf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 10:29

Laat ons weten hoe het afloopt eh !

Niien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 20:51

Voordat je eenmaal goed kan paardrijden kost echt wel wat tijd hoor. Haha!

Vind het een heel aardig aanbod van Aerdenhout. Ja Zou het zeker doen.

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-07 10:22

BBreedveld schreef:
Citaat:
Niemand meer reacties?

Nou, ik zou eens goed op die papa van je inpraten, want zo te horen heb je aan Aerdenhout een hele goede reddende engel! Knipoog Onzettend sympathiek dat ze je zo wil helpen.

Kan me trouwens wel voorstellen dat je vader niet zo enthousiast is om je alleen naar een vreemde die je alleen via internet kent te laten gaan. Maar als hij mee is, kan er weinig gebeuren - dat moet je hem dan ook maar voor houden, haha!

Succes meid!

Wie weet zijn het je eigen zenuwen die roet in het eten gooien en kan je met goede begeleiding daar een hele stap mee in de goede richting maken *sprak de angsthaas Haha! *

jaik geloof ook dat het me eigen zenuwen zijn omdat mijn vader het onzin vind om me 2 uur van tevoren al te brengen naar de manege en dan kom ik altijd in tijdnood

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 11:09

En hij wil je nog steeds niet een keer hier naar toe brengen??

Yentl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 11:14

ik ben ook wel erg benieuwd of het gaat lukken!
in ieder geval een onwijs leuk aanbod van Aerdenhout Haha!

BiBaMi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 14:12

ts: blijven bedelen bij je pa Knipoog
en Aerdenhout: superleuk dat je dit zo aanbied aan TS.!!

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 22:08

TS grijp je kans meid. Dit zou jou nu net eens het goede zetje in de richting kunnen geven. Paardrijden is een kwestie van leren voelen. Zolang je niet weet wat je moet voelen kunnen ze je op de manege wel blijven vertellen hoe je moet rijden maar dan schiet het ook niet op. Als je op zo'n paardje kunt rijden die Aerdenhout jou nu aanbiedt dan heb je grote kans dat je opeens WEL voelt wat ze nu al die tijd bedoelen. En als je dat gevoel vast kunt houden dan gaat het steeds een stukje beter. Ik hoop echt dat je vader met je mee gaat want ik vind dit echt een heel leuk initiatief van Aerdenhout Ja

_rainbow_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 09:37

Ts dit zou ik echt doen!
Ik hoop dat je je vader kan overhalen.
Groetjes elise

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-07 11:47

ow mensen jullie zijn zo lief vooral aerdenhout natuurlijk, ik zal me best blijven doen. Nog tips voor op demanege?

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 11:55

Ik weet niet of er bij jullie op de manege een paard rondloopt waar alle knoppen al op zitten? Een oud wedstrijdpaard misschien die in z'n jonge jaren M of Z heeft gelopen? Vraag of je daar eens op kunt rijden. Dan heb je al meer kans als je de hulpen juist geeft dat je gaat voelen wat de bedoeling is.

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-07 15:59

maikeltje schreef:
Ik weet niet of er bij jullie op de manege een paard rondloopt waar alle knoppen al op zitten? Een oud wedstrijdpaard misschien die in z'n jonge jaren M of Z heeft gelopen? Vraag of je daar eens op kunt rijden. Dan heb je al meer kans als je de hulpen juist geeft dat je gaat voelen wat de bedoeling is.

Nee, dan zegt ze ik beloof niks en zit ik even later weer op zo'n lastige.

merel90

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 19:44

andere manege zoeken? en anders gewoon een keer duidelijk proberen te maken dat je écht even niet meer op lastige paarden wil, omdat je je zelfvertrouwen en je plezier in paardrijden aan het verliezen bent, een goed instructeur begrijpt dit en doet er iets aan..is er geen andere manege bij je in de buurt waar je eens kunt gaan kijken/informeren?

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-07 10:33

merel90 schreef:
andere manege zoeken? en anders gewoon een keer duidelijk proberen te maken dat je écht even niet meer op lastige paarden wil, omdat je je zelfvertrouwen en je plezier in paardrijden aan het verliezen bent, een goed instructeur begrijpt dit en doet er iets aan..is er geen andere manege bij je in de buurt waar je eens kunt gaan kijken/informeren?

Ja ik wil dr ook wel heen maar me vader niet, die vind het wel goed zo, met de andere ouders kopje koffie drinken zaterdagochtend.

BLK

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 19:19

Ik zou je vader zeker overhalen!
Ik ben een keer bij Aerdenhout geweest om daar te kijken voor een bijrijdpaard, en ze zijn daar heel erg aardig en eten je zeker niet op ! Lachen

EDIT : Anders laat je je vader Aerdenhout desnoods even bellen ofzo, deze kans moet je niet laten schieten hoor. Lachen