ziet er netjes uit hoor

succes nog
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

1.15m is hoog voor een C, en dus erg knap dat jullie dat hebben gesprongen! Anora schreef:Leuke pony zeg, en wat kan die lekker springen!
Maarre, C pony's gaat toch maar tot Z?
Toen ik bij de C's reed in ieder geval wel.
Niet dat dat zo veel uit maakt ofzo1.15m is hoog voor een C, en dus erg knap dat jullie dat hebben gesprongen!
maar omdat Z 1.00 is. en 1.15 dus nog hoger maakte wij ZZ van
haha Phant0m schreef:Ben ik dan de enige die zich stoort aan het 'peace' gedrag om het zo even te noemen.
op dat moment hoort je volledige aandacht bij je pony en de sprong/landing te zijn.
verder zijn het leuke foto's...Mooi beestje ook
en heb je nooit geleerd om zonder hande te springe?? moet je is probere is super goed voor je balans

!. 

... Echt leuke combi
.

anders niet gelezen ) je zult er anders wel ver mee komen..!
suc6 Vaillant schreef:toppie hoor Gayle!
ziet er mooi uit!mooie hindernissen en bak ook zeg waar is dat?
echt super dat het zo klikt tussen jou en lilo en dus zo hoog komt met hem!!
Dankje! Jaja dat is bij dionne (H) spring je vanmiddag mee? Stippie1 schreef:Wat ontzettende leuke foto's zeg!!!
Mooi beestje en is een toppertje voor de springsport hoor..
Jolyn schreef:Hee,
Leuk Paardje.. spring je ook wedstrijden? (of had je dat al bovenaan gezet?anders niet gelezen ) je zult er anders wel ver mee komen..!
![]()
suc6
dus kan helaas niet
maja Dankje!
KsVrPy schreef:Vette combi.![]()
Wat een super schattig beestje.
Enne... Die peace foto moet je inlijsten.
Gayle schreef:Jolliegirl schreef:Jammer dat ik de beenbescherming mis, zeker op deze hoogte
verder ziet het er netjes uit, zeker op zo'n kleine
haha i know.. maar ze past geen peesjeswant pony is te groot die had ik maar daar kreeg ze wondjes van
en anders krijg je alweer shet ofzoo..
magoedd wel goed dat je der op let!!
je ben beetje groot vind ik.Verders vind ik dat die poony vet hoog kan springen!!
(Nouja, je zit er netjes op
) MissDonna schreef:mutsje ben beetje groot vind ik.Verders vind ik dat die poony vet hoog kan springen!!
Liefs, Madieke
is ook wel beetje zoooo
haha Key Dankje! zie je nog wel
hij stond prongeluk nog op dionne der account