gaat vast helemaal goed komen met jullie debuut!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

_Nicky schreef:Brittje schreef:nee ik ze als je een belabberde houding hebt kun je niet verwachten dat je paard goed loopt
Voor een dier dat 5 maanden onder het zadel is loopt dit dier goed.
Netjes hoor Lindsey, ga zo door!

Brittje schreef:_Nicky schreef:
Voor een dier dat 5 maanden onder het zadel is loopt dit dier goed.
Netjes hoor Lindsey, ga zo door!
Ik herhaalde enkel wat ze zelf schreef...
1 dag, 1 week of 10 jaar onder het zadel... het valt en staat met de houding van de ruiter. Het is geen kritiek enkel en alleen een bevestiging van hetgeen TS zelf schreef
Daarnaast is goed lopen niet hetzelfe als perfect lopen, is een gekneusde stuit net zo een zwak excuus. Het rijden valt en staat met de houding van de ruiter.
Zoals mijn moeder altijd zegt: "ein pferd ist zum reiten geschaffen wenn wir richtig draufsitzen". Zit je er niet goed op hinder je het paard enorm...
NinaTijger schreef:Brittje schreef:
Ik herhaalde enkel wat ze zelf schreef...
1 dag, 1 week of 10 jaar onder het zadel... het valt en staat met de houding van de ruiter. Het is geen kritiek enkel en alleen een bevestiging van hetgeen TS zelf schreef
Daarnaast is goed lopen niet hetzelfe als perfect lopen, is een gekneusde stuit net zo een zwak excuus. Het rijden valt en staat met de houding van de ruiter.
Zoals mijn moeder altijd zegt: "ein pferd ist zum reiten geschaffen wenn wir richtig draufsitzen". Zit je er niet goed op hinder je het paard enorm...
wat ik jou wens.. is een gekneusd stuitje, heel veel succes
!
Brittje schreef:nee ik ze als je een belabberde houding hebt kun je niet verwachten dat je paard goed loopt
) water achterwege te laten.

!
het lichtblauwe setje staat echt super!