Goldy [shet] in set!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

punkielover

Re: Goldy [shet] in set!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 15:32

waaaah ik ben jullie fan!!

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 16:03

Voordat je een startkaart aan gaat vragen zou ik eerst een ander zadel regelen. Deze ligt veel te veel op de schouders en om dat nou met een staartriem op te lossen. Op sommige foto's staat deze ook behoorlijk strak, lijkt mij niet echt fijn voor de pony zelf.

Voor de rest is het een superleuke combinatie. Netjes in set en het ziet er goed uit. Maar mag ik vragen waarom ze spoortjes om heeft? Ik zou ook nog even dooroefenen met de houding en dan is ze er helemaal klaar voor Lachen

GoLizz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-07 21:36

@ Pollewoppy het mutsje is gewoon voor het leuke..Tong uitsteken en zit wel onder het hoofdstel hoor..Knipoog

@ Punkielover: ik ga bijna een fanclub oprichten haha voor Goldy..Tong uitsteken Clown

@ Lintjuuuh: Het zadel licht nu al beter toen iedereen het zei viel het me eigenlijk pas op. Nagelbijten / Gniffelen maar goldy zelf is overbouwd haar kont licht hoger en dus heeft het zadel al snel neiging om naar voren te schuiven maar ik heb het verder naar achteren gelecht en daarbij ook de staartriem aangepast en blijft nu mooi liggen op de juiste plaats..Knipoog

Verder weer super bedankt voor de leuke reacties..Haha!

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 13:31

Oke, had nog zo mijn best gedaan om te kijken of ik het goed zag of niet... niet dus

De kleuren staan haar wel heel goed en voor de foto is het inderdaad wel heel grappig. Ja

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 14:02

Wat een leuk setje en ze zijn een geweldige combi! Haha! Heel leuk om naar te kijken. Haha!
En die staart.. Bloos! Wou dat Donna ook zo'n staart had. Schijnheilig