Mag ik vragen waar dat terrein precies is?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Leuk hoor.. Heel veelzijdig
.. Die waterfoto's en vooral die eerste daarvan is zeer leuk .. De lol straalt ervanaf
.. ik wil even zeggen dat dat bit gewoon écht níet kan hoor.. véél te scherp.. tis maar een Belg hoor.. daarnaast vraag ik me af waarom je geen laarzen aan hebt, geen bodyprotector aan hebt en waarom je in vredesnaam in een roze shirt rijdt.. levensgevaarlijk...
Denise is hier trouwens ook aanwezig 
En die dat je langs het water draaft!! Ow... en dat ze ligt.. maar dat wist je al

xXutopiaXx schreef:waarom je in vredesnaam in een roze shirt rijdt.. levensgevaarlijk..

het blijft echt een toppertje
hahahaha maar zoals je vast al gezien hebt
ik was bij tas en ik ben het er helemaal mee eens!
TornadoLover schreef:ik zie ze ook niet

verography schreef:In de Bernisse waar Vera staat heb je veel (soort van) cross mogenlijkheden. Zo heb je lange heuvelruggen om over te galoperen, steile heuvels om op te gaan en af te gaan, boomstammen om over te springen en water om in te zwemmen en doorheen te galoperen. Het enige wat bij veel mensen ontbreekt is een paard met ballen. Nou de mijne heeft daar genoeg van kan ik je wel vertellen
Normaal doe ik op 1 buitenrit een paar hindernisjes nemen, maar voor de foto's deed ik ze allemaal op 1 dag met tussendoor veel stap.
Quinten (een goede vriend van mij en hobbyfotograaf, http://www.organisedchaos.tk) heeft de crossfoto's gemaakt, en ik de eerste 2.
Toen we aankwamen lag Vera eerst slapie te doen. Toen ze wakker werd was ze echt gaar.
En dan opeens schiet je uit je gaarheid
Omdat ze vlak voor een hindernis vaak stil staat en moet wachten tot de fotograaf klaar is en daarna opeens in galop moet had ik eerst even haar spieren warm gemaakt.
Heuvel op (best steil, ik weet dat je volgens de theorie een heuvel op moet stappen, maar deze is zo stijl dat Vera hem liever in galop neemt).
Nieuwe boomstam (deze hebben ze pas neergezet) dus ja dan heb je soms een weigering.
Om uiteindelijk toch de sprong te wagen (en nee ik heb helaas geen geld gevonden).
Galoperen door het water.
En als je dan toch in galop zit gaan we maar meteen een heuvel op.
En als laatste nemen we nog een frisse duik.
Comentaar op mijn schoenen weet ik al, heb ik in mijn baktopic ook gehad (binnenkort hoop ik met jodpurs te rijden).
Voor de rest vind Vera dit super, ze word er gewoon heet van en ze weet zelf heel goed waar ze wat kan doen aangezien we hier al 5 jaar rijden.
Groetjes,
Vero
khirshanta schreef:Ben echt benieuwd, de reacties 'oh wat gaaf' laten je wel warmlopen
Mijn album laat het bij mij nooit afweten, als je hulp nodig hebt, roept u maar!
Marssam schreef:ziet er leuk uit! echt een groot beest![]()

pubelia schreef:Ik vind dit erg leuk om te zien, dat iemand met zo'n fors paard gewoon gaat crossen. En dat het paard er ook nog de lol in ziet. Ik blij alleen wel zeuren om de cap. Zet aub een cap op, een hersenbeschadiging zit in een klein hoekje.![]()
Verder ga echt zo door! Leuk paard leuke combi.

xXutopiaXx schreef:Jeetje..... waarom je in vredesnaam in een roze shirt rijdt.. levensgevaarlijk...

hansje schreef:![]()
![]()
Weeral eens een topic van jullie!!!! Jij moet je wel ongelooflijk stoer vinden met zo'n kanjer onder je!! net of niks in de wereld jullie nog kan raken!!

Renee__ schreef:Lekker zo rijden.
Wat me wel opviel bij de heuvel dat je wel wat meer je handen mag meegeven.
Kyrseltje schreef:Eey die sokken heb ik ook, van de Hier!
Foto's zien dr echt leuk uit. Zo zie je maar dat een belg zeer veelzijdig is!

verography schreef:Marssam schreef:ziet er leuk uit! echt een groot beest![]()
De bernisse, daar rijd ik altijd buiten en onderweg maak ik gebruik van de omgeving om ze als hindernissen te nemen
Marssam schreef:verography schreef:De bernisse, daar rijd ik altijd buiten en onderweg maak ik gebruik van de omgeving om ze als hindernissen te nemen
Waar is dat![]()
Ik zag namelijk staan dat je in Spijkenisse woont, dus ik dacht misschien is het dichtbij, dan zou ik er ook een keer heen kunnen met mn peerd