Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kan lekker lopen. Zitten nette gangen op zo te zien. Succes er nog mee.
nicolletjuh schreef:Hey suus! wat mag simon toch blij zijn met zo een bijrijdster;)! ziet er echt netjes uit! hij loopt alweer stukken beter als van de week he!? gaat alleen maar beter worden, vooral ook met een nieuwe singel die past, dus hij kan nog wat dikker worden haha.. ik ben echt blij met je en weet zeker dat simon dat ook is.. we spreken van de week wel weer af.. kom ik weer kijken! dikke kus zwangere nicole haha! oh ja superfotograaf/groom ook bedankt he!
tessii1991 schreef:z'n beengebruik in draf is egt super
hoor ik net van Hanke? Had jou niet verwacht, vond je er al op lijken maar goed, ik dacht, dat kan nooit
. Hij lijkt echt heel fijn te kunnen bewegen, je houding wordt ook al beter. 
Venetia schreef:Ha Suus, ben ik jou voorbij gelopen bij de diervoorthoor ik net van Hanke? Had jou niet verwacht, vond je er al op lijken maar goed, ik dacht, dat kan nooit
![]()
Wat een leuke haflinger rijd je trouwens, echt een knap dier!
kan gebeuren! Je moet maar eens komen kijken!!Ursy schreef:Ik kom jullie snel in het echt bekijken, zeker nu ik zie dat het zo een knappe haflinger is. Hij lijkt echt heel fijn te kunnen bewegen, je houding wordt ook al beter.
Van de week een stapritje
Gezellig! en dan moet je ook maar eens een keertje komen kijken als ik ga dressuren!

Zoë_Iris schreef:Hee suus,
ziet er goed uit zeg!
Leuk dat je hem nu zo vaak kunt rijden. Ik kom snel nog eens mee:)!
! En je moet inderdaad weer eens komen kijken want hij gaat echt vooruit!marcpollove schreef:Hee suus !
ziet er leuk uit hoor
simon is veel veranderd
Zou hem nog wel eens zien als ik op diervoort ben
Rijden ziet er leuk uit
Kusjes kim
Quellian schreef:Wat een sjiek ding zeg, knapperd hoor!
Ik vind dat je hem lekker aan het lopen hebt en die galop komt vanzelf wel
daffene schreef:Wat een prachtige haflinger. Het rijden ziet er lekker ontspannen uit!
! Altijd leuk om te horen! 

_Boktie__ schreef:Ziet er netjes uit!!
Alleen niet te lang laten worden!
en voor de rest! Suc6