Maar wat ik een zeer positief puntje vind is dat je Vera (leuke naam trouwens...
) gewoon met een trensje rijdt... Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) gewoon met een trensje rijdt... Banjer schreef:ik zou idd ook schoenen met hak aantrekken...
Maar wat ik een zeer positief puntje vind is dat je Vera (leuke naam trouwens...) gewoon met een trensje rijdt...
) met dit bit doet ze het trouwens niet meer
. Ik heb dus ook vanaf het begin gezegd dat ik in een bak met trens wil rijden omdat ze er toch niet vandoor kan gaan vanwege het hek. En ik weet waarom jij het zo'n leuke naam vind (hint: Diona). 

aardbeitje_ schreef:Ik vind het er vergeleken met je vorige topic beter uitzien.
Machtig hoor, zo'n groot breed paard.
Ziet er goed uit! Maar idd, rijschoenen misschien een idee?
(krijg over 2 weken mijn salaris dus even kijken of het me lukt om nieuwe te halen)
Echt super leuk!
ik wéét dat ze het doet, maar het is ook ongelofelijk moeilijk om je voeten netjes te houden
ik heb het vaker gezien op belgen en heb het vandaag mogen testen
het ís lastig
maar dan hebben we wel weer wat om te oefenen
verography schreef:Talietjuh schreef:Het ziet er goed uit, goed van je dat je hem zoveel beloont en wat een heerlijk dier om onder zadel te zien.![]()
Ookal vertrouw je haar 100 procent stel ze struikelt en komt boven op je te liggen, ben je plat.
Echt veilige schoenen dragen want op zo'n grote en je blijft hangen...
Ik zou ook een bodyprotector aanraden.
En voor de rest ga zo door met deze vriendelijke reus!
je bent bij elk paard dat besluit boven op je te gaan liggen platDat je er nog op durft kruipen
Kzou haar zo'n ridderharnas aanraden met zo'n gevaarlijk grote belg
ziet er goed uit! Lekker ontspannen al. Gaat helemaal goed komen met lessen
niet gemeen bedoelt voor Talietjuh, maar wat een briljante opmerking.
.Nimmedor schreef:aaah, ze is cool
ik vind dr echt leuk, alleen het zadel ligt er echt voor geen meter op, lijkt me ook moeilijk een passend zadel te vinden.
Van wintec hebben ze geloof ik ook koudbloed zadels waar je de grootste boom in kan doen?