5granen mix doet wonderen!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Elliebelle

Re: 5granen mix doet wonderen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-07 18:41

Tamartjj schreef:
Ziet er goed uit! Haha! Inderdaad ietsje te diep, maar het valt wel mee. Komt wel goed denk ik!

Leuk setje!!

Dat denk ik ook wel!

tassie schreef:
ziet er goed uit hoor, vind dat je een leuk paard onder je kont(je) Knipoog heb zitten

mariiekjee schreef:
Mooie foto's, keii leuk paardje, ziet er goed uit! Haha!

Dankjewel. Bloos

Miss_Blimm schreef:
Leuk beestje zeg. Dat te diep is idd wel te zien maar zoals op de laatste foto hou je net je been eraf. Belangrijk om op die momenten dat ze te diep komt wat meer eruit te rijden, dus hup been er meer aan houden zodat je op die momenten op tijd erbij bent met je been (als je snapt wat ik bedoel Knipoog ). Wel van voren luchtig houden, zodat ze wel blijft nageven. Vind het echt een leuk schimmeltje Lachen

Ik snap het, ben er ook al druk mee bezig. Haha!

onley schreef:
ziet er goed ik voer ook 5 granen mix bij het helpt wel Haha!

Ja het is echt een wondermix! Cool

Coentjuh schreef:
Hmmm moet dat ook maar is gaan geven aan Coennie haha, heb het idee dat ie laatste tijd vaak ook niet meer zo uuhm.. nou het is gewoon niet meer Coen! Word soms zelfs gewoon sloom/lui? Naja wie weet is dat een idee, dat voer!

Ik vind het een geweldig pony'tje, wat een lekker ding! Commentaar en alles is al gegeven, succes ermee. Jullie zijn een leuk stel Lachen
Aaah hij is echt cool Cool!

EDIT I: Ik bedoel paardje Bloos zag in je profiel dat ie 1,60 was..

EDIT II: Is niet zo gek dat ik hem wat van Coen vond hebben, lees dat z'n moeders kant van Baccarat is!

Bedankt, ja het is net een paard.
Ik zou ook even in jouw profiel kijken ben benieuwd naar Coen!

Elliebelle

Re: 5granen mix doet wonderen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-07 16:17

Niemand verder?:D