Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BGGBWM schreef:Ik wist niet dat je officieel mag starten met zwarte dekjes?
Bonnie_Theun schreef:Ik zit er niet mee als je met zwart start hoorMaar als je al L1 rijdt en je een leuke wedstrijd combi wordt, staat wit beter
Siets schreef:Bonnie_Theun schreef:Ik zit er niet mee als je met zwart start hoorMaar als je al L1 rijdt en je een leuke wedstrijd combi wordt, staat wit beter
Ze geeft toch zelf aan dat bij haar tinker zwart mooier staat? Ga er dan ook niet op door... Kom aan
Ik vind het een leuk dier, je rijdt haar netjes! Jullie zijn een erg leuke combi. Veel succes nog
WenK schreef:Haha ben nog niet bij de L2 hoor...
Maar in de L2 moet je 10m wijken ipv 5 en ik geloof middengalop op de lange zijde ipv op de volte, aw ook. Das ff uit mijn hoofd...
Oh en binnenkomen over AC (zonder halthouden en groeten nog).
Klopt trouwens Grid, met een wit dekje is het altijd net of je je paard niet gewassen hebt.. Is toch zonde van die uren...
Overigens heb ik wel in mijn hoofd om misschien, als we ooit M mogen te gaan kijken voor een nieuwe outfit, en dan idd gebroken wit alles en een ander (mooier vallend) jasje.
Maar uiteindelijk start ik voor de lol, en vind ik dat belangrijker dan een wit, zwart, geel of voor mijn part pimpelpaars met rode stippen dekje/paard...
WenK schreef:Thanks!!!
FunkyMistiC, dekje is zwart...En dat mag... Gelukkig maar, want met een wit dekje lijkt ze altijd geel....