Lisje (tinker, L1)@ wedstrijd

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

D_Travis

Re: Lisje (tinker, L1)@ wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 13:53

mooi zeg!! ziet er netjes uit! Ik vind die vlechten super gaaf!

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 14:31

Mooi totaalplaatje!
Lisje ziet er echt heel goed uit. Mooie hals heeft ze en een mooi lijntje.

BGGBWM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 14:33

Ik wist niet dat je officieel mag starten met zwarte dekjes?

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 14:38

Bloos! WenK 3,5 uur wassen totaal Ach gut Het is wat die paarden met veel wit vooral idd die staarten bij merries Rolleyes --> als ze zich nou is wat schoner zouden houden om baasje te helpen Nors opkijken

BGGBWM schreef:
Ik wist niet dat je officieel mag starten met zwarte dekjes?

In regelement staat geen kleur omschreven Knipoog dus mag in principe met elke kleur (al weet ik niet of juryleden dat waarderen Nagelbijten / Gniffelen, moet natuurlijk wel netjes blijven)

Anka_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 14:41

De tinker is niet bepaald mijn lievelingsras..maar jouw tinker vind ik prachtig! Ziet er goed uit, doe zo verder! Haha!

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-07 14:43

Ze was nu wel net hengstig geweest hoor Grid...

BGGBWM, je mag wel met zwart starten, de jury mag de mening daarover in het vakje verzorging uiten. Persoonlijk heb ik voor zwart gekozen omdat wit mijn paard altijd geel maakt, daar helpt geen wassen tegen...

Voor de rest... Ik zit helemaal te gloeien van trots, zulke leuke reacties!!!

Ashley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 14:45

leuk beestje, alleen wel handschoentjes aan Tong uitsteken Staat mooier, en ook een wit dekje, ook al lijkt ze dan geel Clown
Ook je tenen goed naar binnen houden en soms zit je met je knieen vóór het zadel.
Succes verder Knipoog

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 14:47

Wat een prachtige Tinker! Echt heel mooi!

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-07 14:53

Bonnie-Theun, zolang ik met zwart dekje minder commentaar en betere punten op m'n verzorging haal blijf ik lekker met zwart starten... Knipoog

Handschoenen waren we vergeten aan te doen. Was warm dus met inrijden niet aangedaan en vergeten voor de proef wel even aan te doen, zaten nog in de tas... Haha!

Ashley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 14:54

Ik zit er niet mee als je met zwart start hoor Knipoog Maar als je al L1 rijdt en je een leuke wedstrijd combi wordt, staat wit beter Knipoog

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 14:58

Bonnie_Theun schreef:
Ik zit er niet mee als je met zwart start hoor Knipoog Maar als je al L1 rijdt en je een leuke wedstrijd combi wordt, staat wit beter Knipoog

Ze geeft toch zelf aan dat bij haar tinker zwart mooier staat? Ga er dan ook niet op door... Kom aan Scheve mond

Ik vind het een leuk dier, je rijdt haar netjes! Jullie zijn een erg leuke combi. Veel succes nog Knipoog

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 15:07

Bloos Nee joh kijkt écht vies geel dan Knipoog --> dan nog eerder creme/beige/ geelkleurig dekje maar dan ook zelfde kleur broek enzo Knipoog

Heb daarbij ook zelfde ervaring als WenK met zwart scoor je hoger op verzorging Ja dus zal er dan toch wel beter uitzien Haha!

Zie ook diverse schimmels met wit starten waarvan ik echt denk dat crème/ zwart of blauw dekje (dan ook blauw jasje) veel beter zou staan Cool

Op naar de volgende wedstrijd Haha! wat moet je trouwens in L2 meer dan in L1 achterwaarts of??

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-07 15:15

Haha ben nog niet bij de L2 hoor...

Maar in de L2 moet je 10m wijken ipv 5 en ik geloof middengalop op de lange zijde ipv op de volte, aw ook. Das ff uit mijn hoofd...
Oh en binnenkomen over AC (zonder halthouden en groeten nog).

Klopt trouwens Grid, met een wit dekje is het altijd net of je je paard niet gewassen hebt.. Is toch zonde van die uren... Knipoog

Overigens heb ik wel in mijn hoofd om misschien, als we ooit M mogen te gaan kijken voor een nieuwe outfit, en dan idd gebroken wit alles en een ander (mooier vallend) jasje.

Maar uiteindelijk start ik voor de lol, en vind ik dat belangrijker dan een wit, zwart, geel of voor mijn part pimpelpaars met rode stippen dekje/paard...
Laatst bijgewerkt door WenK op 16-08-07 15:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Ashley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 15:16

Siets schreef:
Bonnie_Theun schreef:

Ze geeft toch zelf aan dat bij haar tinker zwart mooier staat? Ga er dan ook niet op door... Kom aan Scheve mond

Ik vind het een leuk dier, je rijdt haar netjes! Jullie zijn een erg leuke combi. Veel succes nog Knipoog

Doe niet zo moeilijk, wat is er mis mee als ik mijn eigen mening geef? Het is niet verboden zoiets te zeggen Knipoog

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 15:27

WenK schreef:
Haha ben nog niet bij de L2 hoor...

Maar in de L2 moet je 10m wijken ipv 5 en ik geloof middengalop op de lange zijde ipv op de volte, aw ook. Das ff uit mijn hoofd...
Oh en binnenkomen over AC (zonder halthouden en groeten nog).

Klopt trouwens Grid, met een wit dekje is het altijd net of je je paard niet gewassen hebt.. Is toch zonde van die uren... Knipoog

Overigens heb ik wel in mijn hoofd om misschien, als we ooit M mogen te gaan kijken voor een nieuwe outfit, en dan idd gebroken wit alles en een ander (mooier vallend) jasje.

Maar uiteindelijk start ik voor de lol, en vind ik dat belangrijker dan een wit, zwart, geel of voor mijn part pimpelpaars met rode stippen dekje/paard...

Haha! Ik denk vast vooruit over wat je vast allemaal kunt gaan oefenen Clown (als je het niet allang kan) Voor je het weet zit je in het L2 Knipoog

Lijkt me ook erg mooi idd gebroken wit/ cremeachtig zoiets met gaaf jasje Cool, maar meestal heeft dat ook meteen een extra prijskaartje Rolleyes en dat koop je dan in het begin toch ook niet zo snel dus dan maar zwart (of pimpelpaars) Haha!

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-07 15:30

Haha! Lisje kent alles al wel van de L2, maar mag allemaal verfijnt worden... Maar dit seizoen start ik sowieso geen L2 hoor. Dan hebben we van de winter een wedstrijdstop en in maart/april zien we wel hoe ver we dan zijn. Of L1 nog nodig is of niet.

Vanwege dat prijskaartje idd nu nog even anders... Haha! Maar vind dat ik mezelf dat wel mag geven als beloning, als we ooit M mogen...

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 16:16

heeft zie een dubbele manenkam? Wat gaaf zo 2 hengstenvlechten! mooi hoor Haha!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 16:47

Haha! idd mag best als je straks M bent!

12345HA

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 16:55

Wooo wat een leuke tink heb je Haha! Ziet er mooi uit Lachen Ga zo door en gefeliciteerd met je winstpunt

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-07 18:27

Dank jullie wel allemaal weer!

Nimmedor, nee van zichzelf vallen alle manen naar links, ik kan dan echter geen nette hengstenvlecht meer maken. Ze heeft echt veel en lange manen. Daarom maak ik een scheiding (zo veel mogelijk in het midden) en dan maak ik aan iedere kant 1 vlecht. Op die manier passen de strengen om mee te vlechten nog in mijn hand...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 18:39

WenK schreef:
Thanks!!!

FunkyMistiC, dekje is zwart... Knipoog En dat mag... Gelukkig maar, want met een wit dekje lijkt ze altijd geel....

Hahah ziet er leuk uit!
Daar heb ik ook last van, ook een bonte pony. Steekt vreselijk af bij een wit dekje..

leniejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 18:42

ik vind de manen echt cool gedaan heb je nu aan bijde kante gevlochten of aan 1 kant dubbel.. verder ziet het er goed uit!!

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-07 22:15

Aan beide kanten ligt een hengstenvlecht leniejj...

Tamartjj dan is het wel fijn hoor, dat je ook met zwart mag starten. Kennis van mij (met een schimmel) start vaak met een zwart zadelvormig dekje... Kan ook mooi zijn, maar door haar tekening weer niet bij die van mij (witte vlek valt nu precies onder dekje weg).

_Rijkie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 22:23

Knappe Lisje!!
Super Wen dat jullie zo goed gaan, je verdiend het ook want je traint er hard voor Ja

Let alleen op je kapstokjes Haha!

olijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 22:23

Gefeliciteerd nogmaals, ziet er heel netjes uit Wen!!!! Kusje