Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Le_onie schreef:jeeeeeeeeeetje, hier is bokt weer![]()
![]()
niet iedereen hoeft toch hetzelfde te zeggen ?
als iedereen het een beetje aardig, netjes zegt, komt het beter aan dan half schelden, kwaad worden oid
2 jaar kan wel, maar niet te vaak, af en toe kan makkelijk, daar word niets aan verknoeit, zolang je het niet te vaak doet. je paard word er ook makkelijker door
edit: mooi paardje!

findira schreef:Waarom met 3 zo snel mogelijk starten?
Waarom ben je zo egoistisch en vergeet je je paard? Ik neem aan de je paarden hebt omdat je van ze houd,maar dat kan ik niet niet zo goed in ontdekken.
Volgens mij heb je ze alleen voor je eigen lol.
Ik weet dat het vreselijk moeilijk is om te wachten als je een jong paard hebt.
Mijn pony was 7 maanden toen ik haar kocht, en ow wat wil ik graag op haar rijden. In middels is ze drie jaar en 3 maanden en ben ik heeeel licht begonnen. Tuurlijk wil ik niks liever dan rijden maar ik hou te veel van haar om haar dan maar te gaan verpesten omdat ik zo graag wil rijden.
Koop dan geen jong paard als je niet kunt wachten....
![]()
als iedereen het een beetje aardig, netjes zegt, komt het beter aan dan half schelden, kwaad worden oid
2 jaar kan wel, maar niet te vaak, af en toe kan makkelijk, daar word niets aan verknoeit, zolang je het niet te vaak doet. je paard word er ook makkelijker door
in haar verhaal stond ook, geen commentaar over de leeftijd![]()
![]()
in haar verhaal stond ook, geen commentaar over de leeftijd![]()
sommige mensen ..
Le_onie schreef:2 jaar kan wel, maar niet te vaak, af en toe kan makkelijk, daar word niets aan verknoeit, zolang je het niet te vaak doet. je paard word er ook makkelijker door
in haar verhaal stond ook, geen commentaar over de leeftijd

_MelloW_ schreef:start hem vooral snel,
kun je hem als hij 4 is gelijk doorrijden naar de slager
misschien nog eerder als je het goed fout doet

Javayo schreef:Jeetje zeg, een keer voor het leuk 5/10 minuutjes aan de longeerlijn OK, maar met bijzet?!??!?!?!
Ik kan me alleen maar bij de rest aansluiten, gooi hem lekker op de wei als je in de toekomst nog plezier van dit paard wilt hebben, of zoek een hobbelpaard om je op uit te leven