Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Arwin6 schreef:Hey ziet er goed uit hoor!
Doen jullie ook mee aan het HRF ?
nouja ik doe ook mee met mijn eigen pony. dus misschien ie ik jullie daar nog wel.
en ik had nog 1 vraagje.. hhebben jullie misschien een zwart schetland veulentje dat jullie verkopen? ik zoek er namelijk nog 1. ik hoor het wel!
doeii
leuk dekje ook! ik heb hem int roze
Daffiejj schreef:leuke ponyleuk dekje ook! ik heb hem int roze
Stoere kleur
Alleen net jammer van je rijbroek
pablo7 schreef:Leuke pony, het rijden ziet er goed uit..!
En idd een leuk setje..Alleen net jammer van je rijbroek
![]()
Succes verder!

Bonnie_Theun schreef:Leuk beestje, jammer dat ie nog niet mooi rond genoeg loopt, maar dat komt wel
Commentaar over het zadel is al gegeven, en ik weet niet of het zo is, maar is je bit wat te groot? Op sommige foto's komt hij een stuk uit de mond, en dan heb je de teugels mooi op verbinding, dus niet te strak..
Van mijn bit weet ik niet eigenlijk nog nooit opgevallen 
avaluna schreef:Heel leuk setje en een leuke combi.
Tips heb je al genoeg gehad; komt helemaal goed!
LindaLinda schreef:commentaar is ruimschoots gegeven en daar kan je ook wel wat mee denk ik sjaan!
Verder vind ik het er goed utzien, en vind ik dat je goed bezig bent met zorro!!
We gaan ook met sprongen vooruit

Verder is er al hartstikke nuttig commentaar gegeven. louskeh schreef:hee ziet er echt super uit joh!!
gaat echt goed he
Mooie foto's!! xxx
Kinee_ schreef:Ziet er hartstikke goed uit hoor!! Leuk diertje heb je onder je kont!
Probeer alleen op je binnenhand te letten! Op sommige foto's zit hij wat naar achter!Verder is er al hartstikke nuttig commentaar gegeven.
Maar verder ziet het er heel erg goed uit. Jullie komen er wel hoor!