Ziet er netjes uit, je zit vind ik helemaal niet slecht, juist erop letten dat je je voeten niet afsteekt en je handen wat meer draagt.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Het is inderdaad een superfijn zadel, waarin ik heerlijk kan doorzitten, zeker in vergelijking met de Bates Isabell Werth waarmee ik vroeger reed. Ik zou niets anders meer willen.
Het is het eerste interprovinciaal dat ik rijd, maar ik verwacht niet teveel vijandigheid hoor, dat is eerder iets voor de voorzitters enzo 

En vind het rijden er heel erg netjes uit zien, ga zo door
Hij gaat wel nog steeds hard vooruit he?
je houding is ook heel mooi

, het is een pony 
(das de chef d'equipe van de kempische)
Is 't ie zo erg?
yulan schreef:Zaterdag paarden en zondag pony's. Ik kom enkel de zondag hoor.
Ik zal m'n ogen dan wel uitkijken voor een jean-louisIs 't ie zo erg?

yulan schreef:@ soet: dank je wel. Hopelijk krijg ik de kans nog om wat verder te gaan want dit is m'n laatste ponyjaar en hij is helaas niet van mij.
@ Eva: Dank je wel hoor. Ik rijd nu klasse A, wat vergelijkbaar is in theorie met jullie L, maar ik heb bv. geen wijken, wel eenvoudige wissels, middendraf en keertwendig om de voorhand.
Ik ga binnenkort over naar de klasse L ( = Nederlandse M), met keertwendingen om de achterhand bv. als oefeningen.
(vandaag? of volgende week?) Soet schreef:yulan schreef:@ soet: dank je wel. Hopelijk krijg ik de kans nog om wat verder te gaan want dit is m'n laatste ponyjaar en hij is helaas niet van mij.
@ Eva: Dank je wel hoor. Ik rijd nu klasse A, wat vergelijkbaar is in theorie met jullie L, maar ik heb bv. geen wijken, wel eenvoudige wissels, middendraf en keertwendig om de voorhand.
Ik ga binnenkort over naar de klasse L ( = Nederlandse M), met keertwendingen om de achterhand bv. als oefeningen.
Schakel je niet over mét Winnetou naar de paarden dan? Of ga je een ander paard rijden? Veel succes Zondag(vandaag? of volgende week?)
mooie combi..