Pretty Woman...geen woorden voor..

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Re: Pretty Woman...geen woorden voor..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-07 16:40

Precious20 schreef:
Ziet er goed uit zeg! Lachen Bij elk nieuw topic zie ik vorderingen! Ze is ook mooier bespierd geworden. Ga zo door zou ik zo zeggen Lachen

klopt! Ze word een heuse body buildster Lovers
dankje trouwens!

PKN_ schreef:
Pretty weer Haha!
Elke keer gaat ze idd vooruit Vork
Deze foto: http://www.mijnalbum.nl/Foto-KR6BHO44.jpg
vind ik er mooi uitzien,
alleen heb je soms de indruk dat je naarvoor gaat hangen..
zou ik iets meer op letten Knipoog
Voor de rest nog veel succes & hopelijk is het de volgende keer weer beter hé Haha!

Ja die vind ik ook heel mooi! Ik moet idd meer naar achter gaan zitten Bloos hoog tijd om weer eens aan mijn eigen houding te werken ipv aan die van Pretty Bloos

MyWishMax schreef:
Ik vind het echt heel knap hoe je haar omgetoverd heb! Heb je topic toen gelezen over wat je zou doen met het springen. Jammer dat het toch niet lukte, maar jou valt niks kwalijk te nemen en haar ook niet Haha!

Ziet er goed uit!

Vond ik ook jammer maar we hebben het geprobeert! We waren met drie gegaan en onze ouders hebben ons heel goed opgevangen Ja (we waren toch een beetje teleurgesteld omdat het er zo grof aan toe ging) en mijn vriendin was heel erg bang. En vooral haar vader ben ik heel dankbaar voor de woorden die hij gezegd heeft Ja volgend jaar nog een kans!

WernerLover schreef:
Ziet er erg goed uit, ga zo door!

dat gaan we zeker proberen! Lachen