Wiebel op Gelderse Kamp. in het L1 door Shanna 16

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Deebje

Re: Wiebel op Gelderse Kamp. in het L1 door Shanna 16

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 19:44

Jammer van die kinderwagen. Maar zoals je al zei, wel weer wat gezien en geleerd. En het eindresultaat mag er toch best wezen. Ze is tenslotte nog maar 4 jaar.
Mooie foto's, in de galop komt ze echt lekker van de grond. Lachen

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 19:47

Jammer van die kinderwagen. Ach gut
Maar ik blijf het een prachtig dier vinden. Ja Ziet er toch goed uit, behalve die 2 benen foto. Nagelbijten / Gniffelen

db1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-07 20:33

Zep schreef:
Vind het wel een knappe merrie hoor, ze moet alleen nog wat braver worden. Hekel aan kinderwagens geef ik haar groot gelijk in Schijnheilig
Je hebt er al goed werk mee verricht, leuk om de vooruitgang op de foto's te kunnen zien Ja

Haha Zep, dat ben ik helemaal met je eens Duivel ! En als ze dan mee gaan op concours, zorg er dan voor dat niemand er last van heeft Vork sommige ouders denken echt helemaal niet na Gestoord

Venetia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 23:18

Haha eerst paraplu's en nu kinderwagens, je komt wat tegen op concours Knipoog Maar goed, ze heeft nog nauwelijks wedstrijdervaring dus met wat oefenen heb je hier volgend jaar geen last meer van. Neem aan dat de mevrouw er bij wel meer deelnemers stond? Of had je haar er zo spectaculair aanstaan dat ze speciaal voor jou kwam kijken Haha!. Denk dat je het haar niet echt heel erg kwalijk kan nemen, het is een jong paard maar op de GK is er gewoon meer te zien en aan publiek en enge dingen moeten ze toch wennen, anders heb je volgend jaar weer wat anders waardoor je niet goed kunt rijden.

Hoe dan ook, de foto's zien er heel goed uit, ze lijkt echt heel fijn te gaan galopperen, bergop en al steeds meer gesloten! Draf was al fijn, mooi los. Ze komt ook zo mooi in bespiering te zitten. Duidelijk op de goede weg jullie twee Ja Kleur ben ik wel van gecharmeerd, weet dat jij het niet alles vindt maar ik vind het erg mooi glanzen.
Denk dat je zeker 100% terecht door was naar de zaterdag, dat is al een super resultaat, niet voor niets vrij genomen! Volgend jaar de titel Haha!

Verwacht je Marijke of Ilona zelfs al met kinderwagen Vork wat weet jij dat ik niet weet Koe

sharonalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 06:01

Ondanks de kinderwagen, zien de rest van de foto's er heel ontspannen uit, en dat vind ik wel knap, dat je haar dan toch weer telkens terug naar ontspanning krijgt...(zoals het er op de foto's uitziet).
Meestal heb je dan toch al gauw dat ze de hele proef gestresst blijven.....

En knap dat je door was naar de zaterdag!
Doe het je niet na Tong uitsteken

nadina

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 06:52

vossie schreef:
Toledo, die oefen kinderwagen zal dan niet van mij komen, ik vond kinderen al niet zo leuk, en nu al helemaal niet meer Duivel Ben benieuwd wie de eerste oefenpersoon gaat zijn, jij, Ilona, Marijke of Rishma Haha! Knipoog

Nou, van mij niet als het goed is... Cool

Toledo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 07:12

nadina schreef:
vossie schreef:
Toledo, die oefen kinderwagen zal dan niet van mij komen, ik vond kinderen al niet zo leuk, en nu al helemaal niet meer Duivel Ben benieuwd wie de eerste oefenpersoon gaat zijn, jij, Ilona, Marijke of Rishma Haha! Knipoog

Nou, van mij niet als het goed is... Cool

Nou, ik ook niet!!!! Heb genoeg aan m'n paardje

PolosportJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 09:31

Mooie pics! Ik had stiekem al gekeken hoe je het gedaan had Haha! Super goed zeg! Jammer van die tweede dag, maar je mag idd echt niet klagen met zo´n jong paard! Petje af!

Viennanova

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 11:11

Mooi dier. Jammer, anders had er vast wel een hogere klassering ingezeten.

Maar...nog even een opmerking over kinderwagens.....ik ben ook zo'n moeder die haar kind naar paardenevenementen sleept (en ja, in zo'n gewraakte kinderwagen Lachen ). Het is ook maar net hoe je het vraagt. Ik werd afgelopen zaterdag op de FK 'gesommeerd' onder bedreiging dat de amazone erg snel boos is en dan ook wel eens mensen te lijf gaat, om mijn kinderwagen bij de baan weg te halen, terwijl ik toch minstens tien/vijftien meter van de baan vandaan stond (klasse M2)! Had de betreffende mevrouw het even normaal gevraagd, dan had ik de wagen echt wel een heel eind weg willen halen. Maar nu dus niet.

db1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-07 11:22

Viennanova schreef:
Mooi dier. Jammer, anders had er vast wel een hogere klassering ingezeten.

Maar...nog even een opmerking over kinderwagens.....ik ben ook zo'n moeder die haar kind naar paardenevenementen sleept (en ja, in zo'n gewraakte kinderwagen Lachen ). Het is ook maar net hoe je het vraagt. Ik werd afgelopen zaterdag op de FK 'gesommeerd' onder bedreiging dat de amazone erg snel boos is en dan ook wel eens mensen te lijf gaat, om mijn kinderwagen bij de baan weg te halen, terwijl ik toch minstens tien/vijftien meter van de baan vandaan stond (klasse M2)! Had de betreffende mevrouw het even normaal gevraagd, dan had ik de wagen echt wel een heel eind weg willen halen. Maar nu dus niet.

Zo dat is wel heel erg Nagelbijten / Gniffelen en niet normaal! Als je je zo gedraagt ben je volgens mij niet helemaal normaal opgevoed Verward

Ik heb aan die mevrouw gevraagd of ze een stukje verder wilde gaan staan, maar kreeg als reactie, daar moet je paard maar tegen kunnen, toen zij ik dit dier is pas 4 jaar, toen kreeg ik toch een reactie van haar Boos! ze zij op een niet al te vriendelijke toon (en dat is aardig gezegt van mij) wat ik dan op een kampioenschap deed met een 4 jarige, die hoorde niet op zo'n evenement thuis..... Moet wel eerlijk bekennen dat ik toen ook iets niet heel aardigs naar haar heb geroepen Bloos weet niet meer wat, was in "the head of the moment" Maar ben gelijk daarna maar weg gegaan, zo'n discussie heeft toch geen zin....

Ach, het paard heeft weer veel geleerd en gezien, maar sommige mensen zijn wel heel irritand op concours, die denken echt nergens over na.

PolosportJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 14:38

vossie schreef:
Zo dat is wel heel erg Nagelbijten / Gniffelen en niet normaal! Als je je zo gedraagt ben je volgens mij niet helemaal normaal opgevoed Verward

Ik heb aan die mevrouw gevraagd of ze een stukje verder wilde gaan staan, maar kreeg als reactie, daar moet je paard maar tegen kunnen, toen zij ik dit dier is pas 4 jaar, toen kreeg ik toch een reactie van haar Boos! ze zij op een niet al te vriendelijke toon (en dat is aardig gezegt van mij) wat ik dan op een kampioenschap deed met een 4 jarige, die hoorde niet op zo'n evenement thuis..... Moet wel eerlijk bekennen dat ik toen ook iets niet heel aardigs naar haar heb geroepen Bloos weet niet meer wat, was in "the head of the moment" Maar ben gelijk daarna maar weg gegaan, zo'n discussie heeft toch geen zin....

Ach, het paard heeft weer veel geleerd en gezien, maar sommige mensen zijn wel heel irritand op concours, die denken echt nergens over na.

Ohoh vossie! Ik dacht dat ik soms een beetje snel mijn geduld verlies, maar jij Knipoog whaha Clown

kay27

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 21:02

Foto's toch om trots op te zijn hoor Merijn! Ja Wiebeltje is braaf... En oranje kinderwagens zijn ook lelijk. Goed bekeken. Haha!

Marieke__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 21:10

Ik vind ook dat je hele fijne fotos hebt!
Ik snap jou reactie ook heel goed! Ik had hetzelfde gedaan Nagelbijten / Gniffelen
Gelukkig ben je wel weer een evaring rijker!

syllieboef

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 12:06

Je paard heeft veel geleerd van dit kampioenschap en als ik dr zo zie komt ze er nog wel een keer...
En wat betreft kinderwagens en paraplu's wel lastig en balen op het moment dat het je
overkomt...maar het paard moet er toch aan wennen... Ik zou zeggen veel vreemde dingen in
de bak leggen (paraplu's, zakken op stokken... enzovoorts...) dan went ze dr van zelf wel aan...

onley

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 12:10

mooi dier ik heb zelf ook een polansky
die steigert ook wel voor alles wat die eng vind mischien wel een polansky tik ?
haha
het ziet er netjes uit Lachen gefeli met je punten

PieterBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 12:12

Ziet er erg fijn uit. En een erg leuk type paard.

Uusepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 19:29

Hee Vossie, kei leuke foto's Haha! echt super dier he! Ze gaat er vanzelf aan wennen joh!! Kom je keertje bij ons rijden kunnen we weer vliegen Haha! XX

Fysiomeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 19:58

Wauw, gaaf paard zeg!!! Kwijl

Echt heeel erg jammer dat er dan van die fijne mensen zijn, zo lekker sociaal he Ach gut !! Ik heb dat ook wel een paar keer gehad, mensen die gewoon dóór mijn ring liepen tijdens mijn proef (en dan echt gewoon in het midden he!), of die uitgebreid gingen applaudiseren toen diegene in die ring naast mij klaar was enzo... Boos! Clown !!

Ik vond trouwens vooral deze foto onwijs mooi: http://regiopaarden.specialshots.nl/Merijn158.jpg echt hele mooie hals, oprichting en uitstraling!!!
Complimenten ook aan de fotografe, echt heeel erg goed gedaan, zeker voor zo'n korte tijd met die camera OK dan! !

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 20:00

Kinderwagens..... hoe verzinnen ze het.... laat die krengen toch thuis... Knipoog haha

toch zien de foto's er goed uit!! Lekker dier heb je te rijden!

mariellede

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 07:16

Mijn paard Loopt Z en vind ze nu ook nog steeds eng.(nu vind hij mensen die kort op de ring staan ook eng dus toch wel lastig)
Zelf ben ik nu zwanger en zal mijn kind waarschijnlijk ook wel meeslepen naar de concoursen maar zorg er wel voor dat ik er niet mee in de buurt van een ring sta. omdat ik uit ervaring weet hoe lastig dat kan zijn.

GranAmor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 15:33

Zo, wat balen zeg! maar volgende keer meer succes want als ik de rest van de foto's zie heb ik er alle vertrouwen in!
succes verder!

Abrahams

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 15:39

Knappe merrie hoor Vossie! Jammer van die kinderwagen inderdaad. Niks aan te doen.

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 15:40

Leuke merrie! Zitten toch nog aardig wat fijne momenten tussen zo te zien Lachen.

Rijd je in blauw/creme? Staat erg chique op een vos, ik vrees dat ik ook overstag zal gaan Haha!!

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 17:07

Ze ziet er goed uit zeg! Jammer van die kinderwagen maar ja niks meer aan te doen!

db1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-07 20:41

Anoukie schreef:
Rijd je in blauw/creme? Staat erg chique op een vos, ik vrees dat ik ook overstag zal gaan Haha!!

Yep dat is blauw/creme/goud, je moet toch iets doen om er met een vos uit te springen he Haha! Knipoog Nee geintje, ik vind die kleuren op een vos errug chique staan, en aangezien wij voorlopig alleen maar vossen hebben staan, ben ik ook maar overgegaan van wit/zwart/zilver naar creme/blauw/goud!