Mooie foto's, in de galop komt ze echt lekker van de grond.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ziet er toch goed uit, behalve die 2 benen foto.
Zep schreef:Vind het wel een knappe merrie hoor, ze moet alleen nog wat braver worden. Hekel aan kinderwagens geef ik haar groot gelijk in
Je hebt er al goed werk mee verricht, leuk om de vooruitgang op de foto's te kunnen zien
! En als ze dan mee gaan op concours, zorg er dan voor dat niemand er last van heeft
sommige ouders denken echt helemaal niet na
Maar goed, ze heeft nog nauwelijks wedstrijdervaring dus met wat oefenen heb je hier volgend jaar geen last meer van. Neem aan dat de mevrouw er bij wel meer deelnemers stond? Of had je haar er zo spectaculair aanstaan dat ze speciaal voor jou kwam kijken
. Denk dat je het haar niet echt heel erg kwalijk kan nemen, het is een jong paard maar op de GK is er gewoon meer te zien en aan publiek en enge dingen moeten ze toch wennen, anders heb je volgend jaar weer wat anders waardoor je niet goed kunt rijden.
Kleur ben ik wel van gecharmeerd, weet dat jij het niet alles vindt maar ik vind het erg mooi glanzen.
wat weet jij dat ik niet weet
vossie schreef:Toledo, die oefen kinderwagen zal dan niet van mij komen, ik vond kinderen al niet zo leuk, en nu al helemaal niet meerBen benieuwd wie de eerste oefenpersoon gaat zijn, jij, Ilona, Marijke of Rishma
![]()
nadina schreef:vossie schreef:Toledo, die oefen kinderwagen zal dan niet van mij komen, ik vond kinderen al niet zo leuk, en nu al helemaal niet meerBen benieuwd wie de eerste oefenpersoon gaat zijn, jij, Ilona, Marijke of Rishma
![]()
Nou, van mij niet als het goed is...
Super goed zeg! Jammer van die tweede dag, maar je mag idd echt niet klagen met zo´n jong paard! Petje af!
). Het is ook maar net hoe je het vraagt. Ik werd afgelopen zaterdag op de FK 'gesommeerd' onder bedreiging dat de amazone erg snel boos is en dan ook wel eens mensen te lijf gaat, om mijn kinderwagen bij de baan weg te halen, terwijl ik toch minstens tien/vijftien meter van de baan vandaan stond (klasse M2)! Had de betreffende mevrouw het even normaal gevraagd, dan had ik de wagen echt wel een heel eind weg willen halen. Maar nu dus niet. Viennanova schreef:Mooi dier. Jammer, anders had er vast wel een hogere klassering ingezeten.
Maar...nog even een opmerking over kinderwagens.....ik ben ook zo'n moeder die haar kind naar paardenevenementen sleept (en ja, in zo'n gewraakte kinderwagen). Het is ook maar net hoe je het vraagt. Ik werd afgelopen zaterdag op de FK 'gesommeerd' onder bedreiging dat de amazone erg snel boos is en dan ook wel eens mensen te lijf gaat, om mijn kinderwagen bij de baan weg te halen, terwijl ik toch minstens tien/vijftien meter van de baan vandaan stond (klasse M2)! Had de betreffende mevrouw het even normaal gevraagd, dan had ik de wagen echt wel een heel eind weg willen halen. Maar nu dus niet.
en niet normaal! Als je je zo gedraagt ben je volgens mij niet helemaal normaal opgevoed
ze zij op een niet al te vriendelijke toon (en dat is aardig gezegt van mij) wat ik dan op een kampioenschap deed met een 4 jarige, die hoorde niet op zo'n evenement thuis..... Moet wel eerlijk bekennen dat ik toen ook iets niet heel aardigs naar haar heb geroepen
weet niet meer wat, was in "the head of the moment" Maar ben gelijk daarna maar weg gegaan, zo'n discussie heeft toch geen zin....vossie schreef:Zo dat is wel heel ergen niet normaal! Als je je zo gedraagt ben je volgens mij niet helemaal normaal opgevoed
![]()
Ik heb aan die mevrouw gevraagd of ze een stukje verder wilde gaan staan, maar kreeg als reactie, daar moet je paard maar tegen kunnen, toen zij ik dit dier is pas 4 jaar, toen kreeg ik toch een reactie van haarze zij op een niet al te vriendelijke toon (en dat is aardig gezegt van mij) wat ik dan op een kampioenschap deed met een 4 jarige, die hoorde niet op zo'n evenement thuis..... Moet wel eerlijk bekennen dat ik toen ook iets niet heel aardigs naar haar heb geroepen
weet niet meer wat, was in "the head of the moment" Maar ben gelijk daarna maar weg gegaan, zo'n discussie heeft toch geen zin....
Ach, het paard heeft weer veel geleerd en gezien, maar sommige mensen zijn wel heel irritand op concours, die denken echt nergens over na.
whaha
Wiebeltje is braaf... En oranje kinderwagens zijn ook lelijk. Goed bekeken.

gefeli met je punten 
echt super dier he! Ze gaat er vanzelf aan wennen joh!! Kom je keertje bij ons rijden kunnen we weer vliegen
XX 
!! Ik heb dat ook wel een paar keer gehad, mensen die gewoon dóór mijn ring liepen tijdens mijn proef (en dan echt gewoon in het midden he!), of die uitgebreid gingen applaudiseren toen diegene in die ring naast mij klaar was enzo...
!!
haha
.
! Anoukie schreef:Rijd je in blauw/creme? Staat erg chique op een vos, ik vrees dat ik ook overstag zal gaan!
Nee geintje, ik vind die kleuren op een vos errug chique staan, en aangezien wij voorlopig alleen maar vossen hebben staan, ben ik ook maar overgegaan van wit/zwart/zilver naar creme/blauw/goud!