_Suzan_ schreef:Valiente schreef:Ik vind hem op de eerste foto beter lopen, het achterbeentje komt veel meer onder de massa al is het hoofdje nog niet echt naar beneden.
Op de tweede foto trekt hij het achterbeen omhoog maar zet hem niet onder de massa. Daardoor komt de achterhand omhoog inplaats van dat deze zakt. Probeer vanuit dat achterbeen te werken door veel overgangen en tempowisselingen. Schenk wat minder aandacht aan dat hoofdje, met een goed ondertredend achterbeen komt dat alles vanzelf!!
heej ik moet idd zegen dat je voor een groot gedeelte gelijk hebt en het klopt wat je zegt, opzich liep hij die les best goed vanuit zijn 8erhand maar het lijk op de foto idd of dat helemaal niet het geval is ( maar een foto is en blijft een momentopname) Maar je het wel gelijk en hij mag nog meer vanuit zijn achterhand gaan lopen, in ieder geval bedankt
Een foto is inderdaad slechts een moment, maar je vraagt ons deze 2 foto's te beoordelen. Vandaar mijn reactie.
Succes.
[/quote]ja het klopt hoor als ik niet beter wist zou ik hetzelfde denken:)tis helemaal niet fout bedoeld tegenover jou hoor